Fammo 85 år , 18.7.2009 !

När jag kom hem från Warberg hade jag fullspäckat schema! Vilket nog var bra, för annars hade jag troligtvis saknat det föör mycket!

Jag och Cissie hann inte med sista färjan hem såå vi åkte tåg till Stockholm o därifrån tunnelbana och seen buss till Norrtälje där mamma mötte upp oss och vi sov hos mammas kusins barns hus :)

Åkte sen hem med sista färjan och då fick jag duscha o sen bar det av på kalas till fammo som fyllde 85 !

Födelsedags barnet ! :)


Bröderna samlade! + nån annan snubbe !


Fröknar på smultronjakt !


Mitt otroligt söta kusinbarn Sigrid!


En fundersam syskonskara !


Mums!


Även en hög svenskar kom förbi! :)

Det var en trevlig dag med släkten! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0