Flickan med ett stressigt liv, det är jag det! 25.01.2010

Det här med att komma ihåg o ha tid att skriva blogg, deet visade sig det sig att jag inte riktigt hade tid med! ^^, T.o.m. min syster har ju nästan blivit bra på det :o ^^ Mycket har hänt sen sist, och jaaaaaag skaaa lägga upp bilder från halv 09 som jag inte gjort! Det lovar jag!

Men just nu har jag inte riktigt tid, kanske min veckoplanering kan hjälpa er förstå:

Måndag: Skola 8-15.30 ---> Sund på middag ---> 5års kalas --> läxor! -.-
Tisdag: Skola 8-16 ----> Middag ---> körlektion 17-18 ---> dans 19-20 --> läxor! -.-
Onsdag: Skola 9.45 - 15.30 ---> körning 17-18 ---> Herrarna har match 18.15 ---> match 19.30! --> läxor! -.-
Torsdag: Skola 9.45 - 15.30 --> Volley 15,.30-17 --> Träning 19-20!
Fredag: Skola 8-15 ---> Garage band kurs med Alandia Strings 15.30-18!? --> Maria & Emilias 18års fest!
Lördag: Garage band 12-14 ---> Städning hos emilia!

+ att vi ska vi ha sportlovskommité möte iveckan också, heh meen jag har inte direkt tiid :O

Puh, + detta försöker jag få tid att umgås med vänner, faster har jag inte sett på år och dagar! Och så vill jag ju ha tid att vara med min underbara pojkvän också! (:

Nu har jag iaf hål! Borde plugga meen har fått en släng av huvudvärk så det har jag ingen lust med, för övrigt kör Maria upp i skrivande stund! Lycka till! Och så sitter jag o snackar med världens gulligaste på msn! hihi ^^,
Snart ska jag iaf ge mig iväg till skolan igen och luncha med  http://selindus.blogg.se föör läxor får jag inte gjort ändå! :p Sen är det iaf bara en finska o en biologi kvar och seeen simning! Mamma hämtar mig därifrån och så blir det middag i sund och sen 5års kalas! :D


bild från isomras på 5-åringen! :D

Neeej nu måste jag kila! Min kära pojkvän har lunch så han kommer via och skjussar mig till skolan! Hihi ^^,

Han är bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0