Måndag mornar, finns det nån som gillar dom?! 4 maj

Tror aldrig jag varit så trött iskolan som jag var idag, o inte hjälpte det ju till att 99% av klassen var minst lika trötta. Meen det är väl så det är såhär efter ett lov då man borde vara hur pigg som hellst men är motsatsen, eller har jag fel?

Skolan började iaf med dubbeltimme engelska som i vanliga fall brukar vara helt okeej, men idag var det minst sagt nervöst! Först hade vi förhör o även fast jag inte läst så mkt gick det prima, puh. Dagens första avklarad! Sen var det dags för den nervösaste och jobbiaste stunden på hela dagen.....

Jag och resten i min grupp skulle ha muntlig bokrecension, yeah! (n). Och sån tur som jag hade så var jag sist i gruppen så fick sitta där och lyssna på de andra som var hur lugna som helst och verkade helt oberörda. Sen var det min tur, !!! Jag hade känt mig lung men så fort jag började prata var det kört, jag klarade av att berätta början o sen fick jag typ som en kort blackout! jag visste inte vad ja sku säga :S Meen fortsatte sedan, och överlag gick det bra. Pratade antagligen allt för snabbt och jag blandade ihop historien något ;S

Menmen, som tur är blir recensionen inte bedömd utan man behöver bara genomföra den, thank God! Och till min stora lycka slapp vi stå upp inför alla också, vi satt i en fin ring istället ;p Monica är bra hon, lugn och lär ut bra. Jag saknar inte ett dugg elisabeth, även fast hon var rolig, men Monica är bättre! (y) Och de rör mig inte så mkt längre att jag inte har engelska med klassen, visst det är roligare men det är nog bra att man inte har alla timmar tillsammans, jag gillar min klass, massor! meen, det kan bli lite för mkt av det goda ibland, om man säger så ;)

Resten av skoldagen förflöt på som vanligt och sista timmen för dagen var lär, periodens första och näst sista! hah, lyckat! meen det är ju inte av de viktigaste ämnena men kul var det idag faktiskt, rätt intressant det där med hur hjärnan och minnet funkar och Kjell berättar inte om det på något tråkigt professor sätt utan han gör det intressant på ett roligt sätt, många glada skratt fick vi, ja som om det nu var något nytt på en 1f timme ^^ men ändå :p

Efter skolan tog jag upp mobilen och hade ett mess fråååån, GIA! :D Blev först fundersam och trodde att hon messat fel men nej! Så på ons ska ja dit och skriva arbetsintyg, härligt! Lite cash är bättre än inget :p

Sen när jag kom hem hade jag fått mitt vinstpaket från Matilda på Knapperiet, ett par örhängen och ett halsband :D Dagen blev snabbt ett greeeeeat dag! :D Hade även ett mejl från Frank som väntade, det blir nog lettland i augusti, veckan före skolan börjar, lagom att komma bort lite innan sådär :) Förhoppningsvis joinar syrran också :p

Övrigt var jag ut och joggade i duggregnet ikväll också (y) Fast min hals gillade inte min hurtia stil -.- Menmen, har druckit te nu så det är nog inte större problem med den (: Hoppas bara inte det regna imorrn då vi har orientering! Är lite småsugen på att sjukanmäla mig eftersom vi har gympa 8 o min nästa lektion börjar 12.50 typ. Sku ja ha varit smart sku ja inte ha nämnt det iskolan så nu får ja väl pallra mig dit ändå :p Nette o sello räknar nog iaf me att se mig där pigg på att ha gympa kl 8! höhö meen jag gillar gympa :P och bara ja slipper läsa kartan så brukar orientering gå finfint! :)

Nu borde jag egentligen plugga lr annat konstruktivt men orkar inte ^^ har man hål från 9.45-12.45 imorn så lockar det inte att plugga nu kan jag lova ^^ :p Meen borde kanske kolla lite på spanska orden ändå, hmm..

Insåg att jag inte varit särskilt aktiv på senaste och inte uppdaterat sen den 17, men vet inte vad jag ska skriva om veckan efter konserten egentligen, så att,. Meen ska lägga upp lite bilder från den iaf :P

Meen nu ska jag ringa mamma och sen syrran, så jag får lite "komma ihåg att göra saker" ur världen ^^

Simma lugnt!

//Hanna


Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

haha nej, ingen gillar måndagar.

2009-05-17 @ 17:12:38
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma

haha nej, ingen gillar måndagar.

2009-05-17 @ 17:12:42
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma

Jag gillade verkligen Sveriges. Hon hade en grym röst! Men Finlands låt ville jag bara döda. Usch! Refrängen var bra. En bra fest låt. Men när han där killen började rappa ville jag bara stänga av Tv och gå och lägga mej.

2009-05-18 @ 18:58:42
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma - ensamstående mamma

Har redan gått ett år på lusse. Och det var verkligen inte min grej. :P

2009-06-04 @ 17:30:42
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Puss

2009-06-17 @ 21:10:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0