Måndagen den 27.4, var en mycket annorlunda men bra dag!

Idag var det skola igen, o det helt okej faktiskt. Hade bara lektioner till halv 3 då klassen gick till stadshuset på Veteranfest (y) Mycket intressantare än va ja trodde de sku va faktiskt :) Kände ingen av veteranerna, förutom jeffes morfar då :p Tänk vad lite man vet om folk egentligen, hade ingen aning att han va så gammal att han hade varit med o krigat direkt. Menmen, vad vet man om folk egentligen?! :) Sen fick vi ju smörgåstårta också, mums! :)

Sen gick jag med julia mot skolan, pratade med cindy i telefon o så träffade jag på jeffe också :p haha lite rörigt där ett tag o inte var jag bäst sällskapet dirett, sorry hulia :)

Vi gick via citylivs, sen skola o så cykla jag hem. Försökte få i mig lite mat men det gick inget vidare. :/ hade sjukt ont i magen :S Så åkte på träning utan att ha ätit nått (n) Men det var ju sista gången idag o ingen vanlig träning så att ja,.

Idag var det alltså mixcupen :) Mitt snitziga lag, Ljungelkokkos bäst före ^^ bestod av brorsan, anthon, ie, jens, linus o julle :) Första matchen gick sådär, spela oavgjort mot lindas lag, potatisarna ^^ men fina blåmärken efter bonns skott fick jag -.- o en armbåge i ansiktet, menmen, människan är ju typ 2 m lång så.

Sen förlorade vi andra mot emmas lag, namn?! ingen aning ;p vi förlorade med 0-1 o det var surt. Så det blev straffläggning mot potatisarna, där förlorade vi så vi fick spela jumbo matchen mot cindys lag, stekarna med osten i spetsen :p och deen vann vi :D haha med hela 2-0 :) Så vi slutade på en hederfull 5 plats ;D haha det var carro o petras vilogert som tog hem segern ;) Mycket välförtjänt för alla i det laget var med o spela o ingen som bara ega som i många andra lag, :)

När vi plockat undan allt åkte jag hem me carro :) Sen duscha jag o åt lite o har precis sett klart på cityaktuten. Nu blir det att packa gympakläder. Dagen börjar med fotboll på gympan o sen dubbeltimme håål , vilket är najs för då slipper jag göra mina läxor nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0