Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappy :DDDDD // Onsdag 18 mars

Är man sjuk har man mkt extra tid! haha, så pilla lite på bloggen :) okeej, ändra bara lite färger o fixa lite annat meen ska någon gång läsa mig in på designadinblogg bloggen och fixa till det! ;D

Vad tycks nu då? Bättre förut lr nu? :) Försökte lägga upp en före bild men det funka inte, får hoppas ni har bra minne ;)

Tänkte annars bara säga att jag är suuuperglaaad :D haha, det var skitkul att spela ikväll! Varken jag lr cissie var särskilt taggade innan men gosh vad fun det var! :DDD Haha, vi fick första målet! sen kontra dom, sen fick dom ett till, seeen gjorde em ett snyggt av tanjas assist! :D Sen fick dom två till,. meen det var jämt o riktigt kul! :)

Alla jobbade skitbra och kedjorna funkade bra, nästan alla iaf och det var fun helt enkelt :) haha, har även konstaterat att jag inte har nån läxa tills imorrn ^^ haha, har först dubbel biologi, borde väl läsa på det men, sen dubbel svenska, sen lärarfri spanska, hål och gympa :) Nicenice! på kvällen är det träning som gäller! :) Me like!
Ska bara bestämma klart kursvalet som ska in imorrn senast (y) så blir allt priima ;D Helgen har jag planer för och det blir braaa :)




     
jag gillar innebandybrudarna, a lot! (y)

Ska uppdatera vad jag sysslat med någon annan dag när jag har tråkigt ^^

Nu ska jag göra något viktigare, meen ni får ju kommenteeera!

Puss & godnatt (;

Kommentarer
Postat av: Fi

wiiiie ja gillar hur du pimpat bloggen men om ja ska va ärlig så minns ja inga riktigt hut den såg ut innan.. me såna saker har ja minne som en guldfisk :)

Jo om du int ha gjort d så måst du kolla de bilderna på facebook där ja e taggad.. speciellt dom från axelnatten. I'm so playing my part as viscious Bond girl. Sen så blev vi plötsligt lurade ti o va austin powers fans så då blev d fjortis min iställe :P take a look and enjoy :P



Just ja o snart kommer ni hit!!!!! Yeah! Kommer Hatte me o lr had han ngt annat?!? Nå hursom...



Ha d bra!

2009-03-23 @ 12:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0