Utbränd snart?!? :S, Onsdag, 25.3

Var finner man styrkan när allt stöd man han är som bortblåst? När all ork och motivation plötsligt bara har försvunnit sådär, pang, borta!

Jag är trött varje dag, riktigt trött, det är tungt att stiga upp ur sängen. På kvällarna när jag ska sova är jag för uppstressad tror jag, så jag finner ingen ro, och så lyckas jag heller inte få tillräckligt mörkt i rummet heller. Så jag får inte så mkt sömn, mycket beror väl på att jag går och lägger mig för sent också, men vad gör man när man försöker hinna med allt?!?

Bor man som jag, i en lägenhet, dock liten så måste man själv diska, städa, laga mat och hålla ordning, och detta tar mycket tid! Förutom det försöker jag hålla igång så mkt det går, har 2 träningar i veckan och det ska mycket till för att hålla mig borta därifrån. Har försökt flera gånger att intala mig själv att jag måste vara hemma och plugga, men ivern och viljan att bli bättre, ja den är stark.

Jag går ju också iskola, många dagar från 8 till halv 4. När jag kommer hem är jag utpumpad och skulle inte vilja göra annat än sova. Men det går ju inte, oftast blir det något att äta, en stund vid datorn, middag, träning, läxorläxor sängen.

Spelade säsongens sista match idag, vi inledde riktigt bra! Vi gjorde matchens första mål! :D Jenny gjorde det och hon gjorde det snyggt! Jag hade då bara varit inne på plan nån minut, vi kom in till frislag, jag passa elin, bollen kom ner på vår planhalva, och sen passa jag den upp, Jenny fick tag på den och den landa i mål! Haha vet inte exakt om det gick till så men på ett ungefär :) Det var så kul att jag o Elin bara satt och skratta på bänken direkt efter. Men det blev en tung match, Vi var 4 på backen, Linda led och hade ont, Elin hade ont, jag, som fortfarande har förkylning i kroppen --> dålig ork. Och så jenna till.,

Överlag spela vi bra resten av matchen men resultatet åkte upp till 1-9. Iaf inte tvåsiffrigt. Jo, vi spelade mot serieledarna.!
Nåja, nog om det. Har biologiinlämningsuppgifter att göra, men hittar inte svaren :S Har även bokrapport som ska va inne imorrn innan kl 4 , biologin innan 00.00. Hade velat få den avklarad ihelgen men det blev ju såklart inte av :(. Meen, hade jäkligt kul ihelgen med innebandybrudarna! inte fråga om det, men jag hade behövt en sov och plugg helg, definitivt.

Som om jag inte var nog slutkörd så väntar provperioden runt hörnet, dvs den börjar på måndag! Har prov mån, tis, tors och fre. Jo och ihelgen ska jag till Åbo., vill gärna men det passar inte särskilt bra :/ Måste plugga ordentligt på båten dit!!
Missar än en gång fiolen också, den har jag knappt tid med i mitt stressade liv :S Håller nog på att bli utbränd tror jag, har en bekant som varit det och som är påväg igen, tror hon. Och av vad det skriver tolkar jag det som att jag också är nära där,... tjejen jag pratar om heter Zaida, http://zaida.devote.se/

jag behöver ett långt lov innehållande mycket sömn och bara tid för sånt som är kul (:

Påsken kommer iaf snart, och då kommer Casperpasper hit! :D Underbart att se honom igen! :) Funderar på att köpa en liten påskhare lr nått, det är ju trots allt lillkillens första påsk! hihi :)

Nu är dock klockan slagen för sängen, imorgon väntar en ny tung tröttnade dag. Nån som har tips på hur jag ska ta mig ur detta elände är mycket välkommen att kommentera! Andra också förståss!

Puss och godnatt ^^

P.s hitta denna låt som länk på linus bdb, thx! Gillar den massor och den spelas flitigt (: sorglig dock, om man läser till vilka den är tillägnad...



Kommentarer
Postat av: Fi

Ja vet hur du känner... har tusen saker som sku borda pluggas på samtidigt som d e en massa socialt ansvar också o föreningssaker som ska skötas...

Men man brukar få mycke gjort på färjan, ja lovar.. bara man skärper sig lite så! Tänk bara sen på all shopping vi ska göra! Du måst hjälpa mig me att välja vår/höst skor o så ska vi ti UFF o shoppa begagnad hatt som ja kan ha ti nästa veckas hatt-sitz :)

Sir fram emot att si er snart.. e dock toktrött efter urladdningen i.o.m dagens tent.. men ska snart ta itu me städningen :P

2009-03-27 @ 12:33:29
Postat av: Matilda.N

hejsan! du har alla vitaminer o värden bra då? att du inte har brist på något som gör dig så trött? jag hade ju alldeles för låga järndepåer i höstas o det gjorde mig trött o totalt orkeslös,men det finns ju massor med saker som man kan ha brist på.. Hoppas du orkar med allt ändå, kanske solen o våren gör dig piggare snart! kram

2009-03-29 @ 19:02:34
URL: http://malvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0