Än lever jag :p, 8-13 maj

Tjenare!

Nu har det gått ett bra tag sen jag skrev sist, mer än en månad t.o.m. Mycket har hänt, både bra och dåliga saker. För att kort sammanfatta de viktigaste som hänt sen den 4 maj, då jag sist publicerade ett inlägg så börjar jag med fredagen den 8.

Den 8 maj är ingen vanlig dag för det är Linas födelsedag! :D Så vi var dit på kvällen och åt tårta och bullar och såg på hockey :) Kim, som alltid hejjar på fel lag och jag hade våra tvister, som alltid och lina var, som alltid neutral. Och så var brorsan med också :P haha , nå kul var det iaf :) I dags läget kommer jag dock inte ihåg vilka som spelade och om det var rätt lr fel lag som vann ;D

Här är då en bild på födelsedagsbarnet :), inte så ny bild men den duger :D Hon fyllde för övrigt 16 år :)

bilden är från midsommarhelgen -06 ;D

9 maj

Dagen efter var vi inbjudna på nyöppnade av Ålands fotografiska museum, så vi cykla dit helt enkelt ;D Jag, mamma och pappa, eftersom Svante var o spelade fotboll o Sofi var i Åbo, som vanligt :p


Olle själv höll tal :)

Dom hade rustat upp mkt fint i de gamla slöjdsalarna från hantverksskolans gamla tid :p vi fick även korv med bröd och bullar och kakor att äta ;D


Bolla sku klippa av snöret och sen var museet öppnat! :)

På kvällen grilla vi för första gången hemma :p

Senare på kvällen blev det bara chill :)

10 maj,  Mors dag! <3

Idag var det morsdag, så dagen började jag med att göra ett kort ^^ o slå in mammas present :) Och fick ett ljus :D Senare på dagen gick vi hem till fammo där hela släkten samlats, så som det brukar vara :)


<3

Vi ringde även mommo och gratta henne under dagen :)

Därefter kom tess o tilda hem till oss en stund och sen senare åkte vi alla till golfbollen och åt :D Och det var inte bara vi som bestämt det, för där var åsa, bror-åke o regina också ;D haha men så kan det gå :)

Maten var iaf supergod och senare delen av dagen pluggade jag, provperioden var på inkommande!



Måndagen var en vanlig skoldag och sedan på tisdagen så hade vi nog årets roligaste gympa timme, nämligen BEAACHRUBY!!! :D Det var relativt jämnt förutom att mitt lag saknade försvar, eftersom vissa ansåg att det går nog bra att vi kör hur som helst, suck det funkar aldrig.,.. menmen, kul var det iaf :)

13 maj, Caspers födelsedag!

Hipp, hipp hurra! :D Idag var det Caspers 1års dag! :)
Dessvärre kunde jag inte fara och gratta honom, men jag skickade presenter med faster och messade med Ulrika under dagen och fick hälsningar om att han gillat presenterna, (y) :)



Solstrålen, ca 11 månder gammal :) <3



Casper får avsluta, för dagen. Nu är klockan halv 1 och jag har gått och lagt mig mkt sent på den senaste tiden så jag ska gå och göra det nu, fortsätter förhoppningsvis imorrn :)

men nu vet ni iaf om att jag lever!, haha

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Ja, det är mycket sorligt och konstigt. Att en så stor man bara kan försvinna då sådär.

2009-06-26 @ 12:47:15
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Spelar du 8hål kostar det 5€ och 18hål kostar det 8€

Puss

2009-06-28 @ 09:37:05
URL: http://jennysynnove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0