3 dagar till sommarlov! Ons - Tors 27-28.5!

Resterande dagar av skolveckan var lätta, om något nervösa med tanke på att jag kunde tvingas komma tillbaka på omtagning beroende på resultat, men det gick bra!

Onsdag!

Onsdagen bestod av utgivning, och utgivning och ännu lite mer utgivning ^^ Om jag minns rätt fick vi ut engelska, tyska, finska och spanska och jag fick samma betyg i alla, vissa starkare, andra svagare. 8a blev det på allt ihopa iaf. Nöjd? Med finskan, svara ja. Med resten, svar nej! Det måste bli betydligt mera skärpa till hösten, har aldrig sett så många slarvfel på vare sig tyska lr engelska prov förut! Och sen spanskan då, fick 8½ i provet och eftersom jag haft noll intresse på timmarna så blev det en 8a, irriterande? Ja. Men förtjänade jag något annat egentligen? Svar: Nej.,

På kvällen var jag ut o cykla och bara njöt av att slippa plugga, var även och handlade en massa mat inför friluftsdagen! :)

Som det visst var fler än jag som var pepp på! :)









Torsdag!


Dagen började med utgivning av religionen, jag var sjuukt nervös! Och eftersom jag satt längst fram så såg jag bunten med papper bra, såg att han hade glömt att skriva betyg på nästa, han märkte det själv och jag såg att han skrev en 9a och jag önskade att det var jag, och gissa vad? det var jag :D:D:D Jag kunde definitivt inte fatta att allt mitt flummande hade varit någorlunda rätt, jag var otroligt lättad och glad!

Därefter blev det att väänta på att resten av klassen skulle bli klara med sina utgivningar så att vi kunde bege oss iväg mot vår friluftsdags mål, Espholm!

Vi cyklade alltså den några kilometer långa vägen dit ut och grillade korv, med sällskap av sportklassen som joinade nån timme senare :)

Det var mycket kallt och blåsigt men trots det var det några tokar som simmade! Men vi hade en trevlig dag i sann 1F anda! :)


Det var kallt, men glada var vi ändå :D
Julia, Nette & Sello :)



Jenny, Jessie, Nayab och Marie :)



:D



1a & 1f



Sello, Julia & Emilia :)



Vi hade en kall men kul näst sista dag som 1F! <3

Kvällen bestod av dusch, manikyr etcetc, samtidigt som jag avnjöt Ben & jerrys glass som jag unnat mig själv eftersom jag nu hade fått ut alla prov jag avlagt under åk 1 och alltså klarat av alla kurser,  32 stycken närmare bestämt! Och inte har jag behövt gå på en enda omtagning heller! Då tycker iaf jag att man är värd skitdyr men svingod glass :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0