Måndag, trött på skolan, trött på .., saknaden är stor 19.1

Tjenatjena mittbena! ;)

Måndag idag då, ujuj. Min studiemotivation är lika med noll, och förtillfället är min träningsmotivaton desamma.
Jag gick till skolan till 8, men det var totalt värdelöst, suck -.-Vi hade datatimme me lasse o inget var nytt eftersom jag läser It, så suck. Sen hade jag samtal med kjell, fick massa tips o saker jag ska tänka på när det gäller att plugga, han hade mycket vettigt att säga, unrar bara om jag orkar göra det :/ Han tyckte iaf att jag pluga bra på hissaprov o sånt ;D Synd bara att jag inte har hissa mer iår då ;D menmen.. borde egentligen plugga nu men äh, jag orkar förbanna inte!

Efter samtalet då så hade tyska :), det var väl helt okeej, som vanligt typ. Sen engelska o vi hade hörförståelse, den gick väl sådär. Jaja det här är väl superkul att läsa också då ;p

De sista timmarna hade vi bild o det var kul :) fast jag har tappat lite motivation men ja, jag hoppas min pokal som jag gjorde krukan till blev bra ;D


Jo just ja, jag hade matte där emellan o min lärare var ju vääldigt artig o snäll o frågade ifall jag behövde hjälp eftersom jag var sjuk förra gången, meeen nejnej, o sen hade hon så jäkla bråttom från klassrummet så jag hann inte fråga då heller -.- suck.


När jag kom hem sen var jag duktig o diska :D haha kan man tänka sig ;) Sen laga jag middag, nudlar med majs o tomat! Mumma! :) Därefter cykla jag ner i halkan o handla lite granna o sen bytte jag om o så plugga jag liiiiiiite o sen kom emma o hämta mig :D Och när vi kom ti hallen så kom jenny också :D allt var toppen innan!...


haha men av en spec orsak så kunna inte emma va me, haha ojoj vilka äventyr hon har för sig ;D På träningen var en massa nytt folk som inte visat sig på hela säsongen, träningen INNAN match. Kan inte säga att jag var alltför glad.

Träningen gick iaf på skit för mig o det blev absolut inte bättre när Nicke efter träningen bestämde att alla som var på träning sku komma upp på match! Det gilla jag inte, jag har inte nått emot de nya men komma på en träning o sen få spela match, nä det tycker jag inte är rätt beslut. Det ger liksom budskapet att bara jag kommer mån före match så får jag spela, har man varit på ALLA innan o missar denna , ja då är man tydligen borta... Nä fel beslut enligt min åsikt.
Just nu är jag inte motiverad att spela heller.. Meen vilken sabla tur att jag har emma :D Ja sku garanterat vara på mkt sämre humör nu annars :p

Haha efter träningen skjussa vi hem malin, vi höll på att slira av vägen, haha men nån sekund där så hoppades jag nästan det,.. sen åkte vi ti tingels föräldrar o hämta emmas en kofta, sen drog vi till kantarellen o panta lite o så handla vi ;) haha ojoj, efter emmas stoora besvikelse av att dom hade slut på pirkka nudlar så drog vi oss till kassan o när emma betalat med sitt kvitto från panten så sa kassören: ja då får du 70 cent tillbaks då.
Emma: ja det är så jag handlar ;D haha klockrent! Sen skojja vi lite med grabbarna som satt där också ;D haha nu satan om dom inte fixar pirkka nudlar ;) hoho. Sen drog vi vidare till rökka o jag bjöd emma på middag ;D haha :p

Sen skjussa hon hem mig, på mkt bättre humör än vad jag var efter träningens slut, så emma är bra hon :)

När jag kom hem sen såg jag på sex and the city slutet, sen duscha jag o åt lite o ja, sen kolla ja på extreme home make over o nu tittar jag på lipstick jungle, meen jag borde plugga! Fast min motivation för matte är ju inte bra när min lärare bara ignorerar mig o tyskan , ja jag har en håltimme ^^ Jag börjar dagen med dubbel IT o sen dubbel bild iaf, det är bra det :D

Nu ska jag försöka dra mig då, blir nog inte mkt plugg men vad gör man, ska försöka sova tidigt ikväll då, var isäng halv 11 igår men inte fan somna jag före 12 tidigast ändå :/ Just nu vill jag ha sovmorgon o bara slippa alla läxor, skolan har jag inget emot bara jag inte måst förbereda mig så jäklans ;p jaja, det är ju självvalt blabla.


Alex, Erja, (jag) Lloyd, Laura & ina

Just nu vill jag bara va me dom här underbara personerna! Saknar dem så :/ <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller helt med dig hanna om uttagningen av laget. SÄg det till han för fan. Jag orkar inte säga emot mera.

2009-01-20 @ 09:50:40
URL: http://jennysynnove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0