Lite små grubbel

Hej!

Sitter nu och kollar på semester svenskar, dom firar jul, lyssnar på jullåtar o har semester. Jag byter gärna! Sku nån, vem som hellst bjuda mig på resa så sticker jag tvärt! Jag sku gärna ha sportlov, nu! Usch... klockan är halv 22 och jag önskar inget hellre än att sova men att ja, jag har ju 3 stooora läxor som väntar bokstavligen på hög. Usch.

Igår då, det var tisdag o dagen började med att jag tog mig till skolan i TID, satt kl 8 i dataklassrummet o ja, 7 minuter efter 8 kom en liten tant o meddela att Dan var sjuk o att vi fick göra excel övningar själva. TACK för den förstörda morgonen! Man skulle kunnat sova hemma men nejnej, dom kunde inte meddela det på kvällen,. suck.

Nette var jättetrött o helt försörd ;D ojoj, stackarn var helt slut o hade behövt sova, så hon lade sig på en soffa o sov lite ^^ hihi. För en gångs skull så var det ju faktiskt tyst iskolan så. Själv var blev man helt plötsligt pigg o var duktig o räknade matte! i en timme, 60min satt jag o nettes häfte ^^ heh ja, när jag körde fast så var det ju lätt att kunna kolla lite :P Men jag var helt chockad för jag klarade att räkna dagens läxa helt utan hjälp! Ja, har man en otrevlig mattelärare så får man ju klara sig själv. Jaja, jag lyckades göra allt med matten o det kändes underbart skönt!

Nej ujuj nu är klockan halv 23!!! Tove var just förbi o lämna mitt halsband o snacka. Trevligttrevligt :) Hon flyttar dock till stockholm nu. Så hinner inte skriva mer nu, men jag får helt enkelt uppdatera inlägget imorrn istället. Om jag hinner & orkar då vill säga ;p

Gute nacht! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0