En gång för mycket!

Mina ögon är svullna, min hals är tjock, jag får inte fram ord, bara tårar... Du skriker o kallar mig saker, sen ger du mig pengar lr presenter och tror att allt ska bli bra. Nu har jag en gång för alla fått nog. Dina slag, dina ord, ditt skrik kommer jag alltid få leva med i mitt minne men nu har jag fått nog. Ikväll kom droppen som fick bägaren att rinna över, att du orkar skrika om något så fånigt som mat, ska man inte få äta vad man vill heller utan att bli kallad självisk!?? nej nu orkar jag inte längre. Jag tänker inte ta emot nått mer från dig! Har ingen motivation att skriva något lr uppdatera vad som hänt denna vecka,. nu ska jag läsa min bok o få bry mig om andras problem (dock säkert påhittade). Det är mkt lättare, för mina ,orkar jag inte med... och om detta inte var värst så är det absurda att du inte fattar själv hur mkt du sårar mig! om och om igen...

Kommentarer
Postat av: Sofi

Hoppas verkligen att det löser sig :(

2009-01-31 @ 21:38:54
URL: http://sofianderssons.blogg.se/
Postat av: Fi

hang in there kiddo... it will be alright...

2009-02-01 @ 16:49:52
Postat av: Jenny

Raring vad har hänt?

2009-02-01 @ 20:31:52
URL: http://jennysynnove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0