Måndag - Lill lördag! , 2.2-4.2

En ny vecka är i full gång och det känns allmänt rätt bra faktiskt (: Lite för lite plugga och sömn men annars har veckan hittills varit riktigt bra :D Är liiite smått avundsjuk på jenny som ska ti Afrika imorrn! Meeen, vad kan jag klaga egentligen, jag var ju faktiskt dit förra året, + en massa andra resor så, detta år blir rätt lugnt, eller så har jag planerat det iaf (: Ska bort på sportlovet men det är pretty much allt, förutom att jag har tänkt fara o besöka min syster några helger ivår ^^ :)
 
Just nu sitter jag o kollar på house och klockan är 10 över 4, men jag har inte stressigt med midda lr nått för jag tänkte inte laga så mycket mer än nudlar och ägg, eftersom jag inte kommer röra på mig så mkt o bara va hemma o plugga så kommer jag äta en massa skit ändå så det är dumt att få en alltför stor rubbning i energibalansen ^^ haha ;D

Jaja, ska väl va lite duktig o uppdatera vad som hänt också då (:

Måndag 2.2., 4 dagar kvar!

Åh vad jag älskar måndagar, näää inte riktigt. Rättning: åh vad jag älskar sovmorgnar :D haha o det hade jag i måndags! Nice! :) Började då med dubbel timme tyska o för en gångs skull var jag ju riktigt duktig (Y) hah ja hade ju gjort läxan också! ;D

Haha, sen hade jag engelska, kul som vanligt! och sen en timme matte, allt det var helt okej meen seen kom dagens tråkigaste, ett besök till museét på bildtimmen. Och det var inte särskilt kul kan jag säga, usch fy vale vad trååkigt! Visst en liten del av det var faktiskt intressant men ja, inte behövde jag en lååång föreläsning o rundvisning på museét heller..

Sen vandra jag hem genom stan och åt middag och sen försökte jag mig på lite matte men det gick inget vidare så jag packade ihop mina grejjer och gick ut o vänta på Emma istället :)

Efter några minuter kom hon och Cindy och vi åkte o hämta upp Hanna o sen bar det av på träning :D och eftersom det var måndag sååå, var det massor med folk på träning! :D Jag fattar inte vad alla göra på torsdagar?!? :S Det sku ju va tusen gånger roligare om alla kunna komma då också, menmen.

Vi gjorde lite övningar och brottningen gick ju sådär ^^ heh men ja, övningarna gick inte heller sådär lysande, kan ju berott på att jag , hanna o emma inte var alltför koncentrerade kanske, vad vet jag ;D haha

Sen delades vi upp i lag o han satt de yngre mot det äldre. Visst det kan va kul att spela så men jag får aldrig spela matcher med elin så jag fattar inte riktigt varför han gör så?!?! menmen, kul var det iaf o jag o elin ägde lätt ;D hah

Därefter skynda vi oss hem för att skjussa cindy på träning ti baltic o hanna på träning ti träningsverket, själva åkte vi o handla men Emma sku o skida sen. Usch jag kände mig lat som bara sku hem :O hehe

När jag kom hem blev det sex and the city, läxor o kollade lite på det där nya programmet med familjer med massa barn, herregud jag sku aldrig klara av 10 :O men duktiga föräldrar som klarar av det iaf! :)

Tisdag 2.3, 3 dagar kvar!

Dagen började med dubbel timme IT o vi fortsatte jobba med powerpoint, det är både kul o lätt så det gillar vi (: sen hade vi bild o vi fortsatte jobba med våra "skulpturer/konstverk" heh mitt ser lite konstigt ut jo meen jag orkar inte göra om allt nu så jag får väl lov att göra det klart bara o hoppas på bra betyg sen (y) :) hah det lär ju gå bra -.-

Sen hade jag hål då jag gjorde tyska o engelska läxa tror jag, sen hade jag tyska, Usch jag fattar inte mkt av tyskan nu iaf :S Efter det hade vi infotimme o vi disskutera volleydagen :) Haha Dan satte lite press på oss eftersom hans förra klass hade tydligen vunnit hela skiten när dom gick i ettan :O haha jaa, det lär ju vi också göra! hehe ;D
Vi hade jäkligt kul iaf :p Och jag skrev upp mig att jag sku speeela, meen efter gympan på onsdagen så platsar jag nog säkert inte ^^

Sista timmarna hade vi matte o jag fatta lite (y) heh, sen hem o laga middag o sen så gick jag till faster :) Satt där o snacka, titta på kort o jag fick enhel del :) Hah bla. ett på mig o kusin när jag konfirmera mig ^^ usch hur man såg ut :O :S även några från caspers dop o deras besök ihöstas :) Vi åt lite glass o snacka o det var riktigt trevligt! Min faster är bra hon, hon har alltid mycket att berätta och jag tycker om det, det är kul o intressant att höra på (: Sen är vi rätt lika också, har rätt lika åsikter om det mesta så :D Sen fick jag även min födelsedagspresent för hon visste inte om hon sku kunna komma på söndag. Hon är sjukpensionär pga sin rygg o knän så :/ Meen jag hoppas på att hon kan komma :D

Blev där alltföör länge ^^ hehe över 22 gick jag hem ;D Meen jag hade fart på hemma sen, jag duscha o plugga o var isäng kvart över 23 :)

Onsdag 4.2,  2 dagar kvar!

Jag var skittrött när jag vakna meen jag fick ju skylla mig själv ;D heh, jag släpa mig upp o till skolan i tid! Hade engelska o vi sku skriva filmrecension, jag skrev om Isprinsessan o det kändes som att det gick bra meen, när det gör det brukar det gå motsatsen.. För senaste uppsatsen trodde jag gick dåligt o då fick jag ändå 9- så att. Men jag hoppas på det bästa!

Sen hade vi gympa o vi spela volley, ibörjan gick det skit o jag hade jätteont på armarna men sen när vi smasha (stavning?!) så var det kul :) haha jag träffa ju nästan alltid iaf ^^

Vi blev sen uppdelade i 4 lag o mitt lag var rätt duktiga :) jag lyckades faktiskt med nästan alla mina server o jag lyckades ge oss några poäng (ja blev tvungen att göra det många ggr så) meen sen matchen efter så tkte smulle (som var på vårt lag) att jag sku serva från början men det villa jag inte (A) hehe , sku va pinsamt om man totalt missa ju :O hehe, men jag tövla inte alltför mkt men att ja, det märktes ju tydligt vilka som spelar/har spelat volley :) Så att jag kan nog sitta på bänken jag ^^ Men kuul var det! :)

Sen hade jag tyska o vi hade som tur var inte förhör, puh! Därefter hade vi IT o det var kul o sen sluta jag (:

Åkte hem o sku va duktig o diska o grejja men jag var skittrött så jag orkar inte så länge, menmen. Kvällen blev hemma o jag plugga för lite, men det var skönt att ta det lugnt också (:


Förresten så åkte Jenny ti afrika idag o det var lite fusk :O för hon kommer va jättebrun när hon kommer tillbaka :O haha men hoppas hon får en bra resa för det förtjänar hon! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0