Härliga sommardagar! 5.7-12.7

5 juli



Efter öspelen hade jag en relativt lugn vecka :) Den invigdes med en låång sovmorgon och sen på kvällen var jag o jobba på mitt livs första IFK-match! Vad jag minns så gick det väl rätt bra, det vara lugnt och allt gick bra tills pausvilan kom! Då jävlar sku folk handla! Det var stressigt men det gick nog barabra ändå :p Kul var det! Även Frida, min öspels kompanjon jobbade så det var kul :)

När jag kom hem tog jag mig faktiskt ut på en joggingtur! Bara skogsrondellen dock, men ändå (y) Jag sprang utan knästöd så den passade alldeles lagom :)

6 juli

Idag passade jag Tilda, från 07.00 imorrn :o till 15.30 ungefär, jag var liiiite trött på kvällen vill jag lova ^^, Så denna dag blev rätt lugn! :) För övrigt så var det Linnéas 20-års dag idag också! :D

7-8 juli

flera lugna dagar passerade :) Den 7:de var det förövrigt Bodils födelsedag! :)



Hade även korpträning en av dessa dagar :)

9 juli

Idag var det Emmas & Åsas födelsedag! Och vi hade även korpmatch! Dagen var lugn men sen på kvälle så åkte jag först en hastig sväng till Åsa på kalas och sen vidare till Gölby och därifrån med Jeffe till Nabben för att spela korp!
Det hade regnat i princip hela dagen men på kvällen höll det iaf upp, men det var blött och grisigt istället! Så bollen fastna och passningarna kom inte fram, meen det var en upplevelse det också! Vi förlora dock matchen, mycket p.g.a svagt spel av vår förste målvakt som dock senare byttes ut och då gick det mycket bättre! (y)



10 juli

Denna dag begav jag mig från sundsskogarna för att uträtta en massa ärenden i staden, lite olika saker som behövdes köpa inför träningslägret etc, sen fikade jag med Sello och sen åt jag lunch på dinos med jenny (http://jennysynnove.blogg.se) :D

När jag sen kom hem ringde faster och undrade om jag hade lust att vara med Casper en stund, såå jag bytte om och gick dit :) Efter nån timme kom Ted & Ulrika hem och så blev det en massa snack och planering (y), gick hem vid 8 o åt middag och resten av kvällen tog jag det bara lugnt :)

Förresten var det även Ulrikas födelsedag idag! :D


Födelsedagsbarnet Ulrika och Casper! :)

11 juli

Idag ordnade SUF auktion och jag var då såklart på plats! :) Det kom rätt mycket folk, det var en varm sommardag och humöret verkade vara på topp hos alla (Y) :D Det kändes som riktig sommar helt enkelt! Jag blev stationerad inne i cafét och det var helt ok, lite slött emellanåt men, det kom ju rätt många bekanta förbi så det var trevligt :)
Även icke sundsbor hade ju letat sig dit, Carro & Nicke, Smulle och Robin H från klassen t.ex, skojj! :D

Mot slutet hamnade jag även ut på kärran och där var det livat med Grönback ;D Han sku även ha mig att föra ordet ett tag xD haha en riktigt kul dag! :) Själv ropade jag, lr rättare sagt mamma in en massa fina blåa saker ^^, haha jag och heljä upptäckte att vi båda gilla samma sorts saker, blåååååa ;D haha det var en kul dag! På kvällen var jag helt slut så jag blev bara hemma :)



12 juli

Idag var det meningen att hela familjen skulle varit till stugan men jag valde att stanna hemma och packa istället, inför sommarens äventyr som jag och Cissie skull fara på dagen efter, nämligen:



hur det gick berättar jag om i nästa inlägg! :)

// Simma lugnt i vinterkylan!

,, HBL!


Kommentarer
Postat av: Sofi

du ha fått din banner o fungera nu (nästan :P) :) Fiiint :)

2009-12-11 @ 13:59:57
URL: http://linasofi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0