Sommarbilder, del 1! Stadsdag, korppremiär och Ghs avslutning! 1-5 juni

1 juni

Dagen spenderades istan, först var jag, sello o nette till lilla holmen o sola men efter ett tag fick vi ge oss eftersom s & n tyckte det blåste för mycket, ojoj stadsmänniskor säger jag bara ^^ Vi sökte oss vidare till stan för lunch följt av glass. Senare mötte jag upp Melissa & Hanna för att möta resten av ledarna på Roberts för planering av konfalägret kommande vecka. Skulle alltså jobba på bastö som ledare/storasyskon för lemland-lumparland & Ålands söndra församlings slutläger :) 
Vi var väl 9 ledare tror jag, varav jag kände 4 sen innan, 2 visste vem var jag eftersom dom kände min syster, en kände jag igen från skolan och en var totalt okänd. Men det blev bra :)

           

Sello o nette inne på Timjan :)

Men innan jag stack till Bastö för att jobba han jag med några dagars slöande hemma, en korpträning och match och så var jag med Cissie på Ghs avslutning.

4 juni


Vi hade korppremiär, det var kallt, blött och slirigt men helt klart värt det för vi slog Eckerö Chicks med 9-3! (y) :D och trots det dåliga vädret var det skitkul att spela ;p


bilden är beckas och dock från en senare match!

5 juni

Idag drog jag mig upp tidigt ur sängen för att fara med Cissie och kolla på GHS avslutning :)


GHS kören :)


GHS bandet :)


9:orna tackar för sig!


9:orna tackar för sig!


93: orna var duktiga, men dom kom inte upp i 92 klass ;)



9e hade såklart eget program och var även iår skitduktiga! :D


:)


Blev lite impad faktiskt! :p

Maria (nu även gympalärare på lusse, vikarie för törni nu)  hade satt ihop ett skitsnyggt program! :D



Sen blev det dimission för niorna, Lina här :)


Malin :)



Cim, Roger och Catti spelade o sjöng!



Överst är Lina & Cattis som såå gärna ville vara med på kort ^^ Sen söta mattis och sist o ja nog minst, Malin :)

Efter avslutningen for jag hem till Malin o tog lite kort på henne och sen var vi o köpte ros till Daniel som skulle ta examen och resten av dagen chilla jag gärnet! ;p

detta får räcka för ikväll, har ont i huvudet, ryggen, axlarna, usch jag behöver massage!
så nu blir det sängen, även fast jag börjar 12 imorrn ;)

// Hanna

Kommentarer
Postat av: Sis

Asså den där klassen e grym på d där me dans, va ska dom göra nu?!? Dom sku borda bilda en dansgrupp förstås! :D Ja sku säkert kolla på dom :) Om inga ja sku ha vari i skottland sku ja o ha kommi o kolla på avslutnigen för de e verkligen bra uppträdanden nuförtiden (dock me d vill ja inga säga att inga vi va duktiga på våran tid, bara d att man inga fick göra va som helst då..)



O så jo den där utlovade massagen ha inga villa bli av, ha inga glömt d då.. ha bara inga bliv o [o:] så att säga..



2009-08-25 @ 12:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0