I´m back, in black! 24 augusti

Idag, den 24 augusti måste jag nog medge att sommaren 09 är över och vi har nu hösten i farstun. Förutom att vemodigt inse detta så har jag hunnit gå 5 dagar i klass 2F. Det kan jag säga att det känns mycket konstigt att skriva så, vi kommer nog alltid, innerst inne, vara 1F!

Nog om det sentimentala, som folk kanske märkt så har även min blogg haft sommarlov. Det enda jag uppdaterat var fram till första sommarlovsdagen. Så nu tänkte jag att vad passar inte bättre än att lägga upp en massa härliga sommarbilder nu när jag precis konstaterat att sommaren nog är förbi!?!

Idag är det alltså den 24 augusti och idag fyller Måns 18 och Andrea 16! :D Det firar jag stort med två fint utvalda bilder på dem :) (hade dock bara suddiga på andrea :/ så lånade en fin från hennes egen blogg istället (a) kolla in den btw: http://andreamikaela.blogspot.com/ 





STORT GRATTIS TILL ER BÅDA TVÅ! :D

Som ni antagligen märkt har jag fixat o trixat mig en ny header, egentligen blev den till för att jag skulle hålla mig vaken innan jag sku iväg med båten från långnäs en onsdag kväll för nån vecka sedan och jag beslöt mig att för en gång för alla förstå mig på alla koder etc och nu har jag det mesta under kontroll iaf så snart kommer det nog en lik mallen jag gjorde för evigheter sen ^^^

Nu ska jag fixa lite med bilder och sen så ska jag uppdatera mera!

// Hanna

Kommentarer
Postat av: Andrea

<3 fin blogg!

2009-08-29 @ 23:12:14
URL: http://andreamikaela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0