Dimission & första sommarlovsdagen! 30 maj

Det var duktigt segt att komma upp på lördags morgonen men eftersom jag lovat mamma att köpa ros och ge den till Katjas syster Sara så var jag tvungen att masa mig upp. Åt snabbt lite frukost, bytte om och gick ner på stan. Hade förväntat mig längre kö men det gick snabbt att få en stor fin ros :)

Så jag gick långsamt mot skolan där jag mötte Julia :p vi snackade lite om kvällen medans vi väntade på Moa. Sen gick vi alla och ställde oss utanför huvudingången och inväntade att 3orna skulle komma ut springandes.


Sara står andra från vänster med svarta blommor på nedre delen av klänningen :)

Iår var det enkelt med bara en ros att ge, eftersom det föll på målsnöret för Malin.
Men nästa år blir det fullt upp, kusin Åsa och även Lukas, Måns och Linus tar studenten. Men det är kul det med :)

När jag var påväg hem så ringde Selinda och frågade om jag hade lust att komma ner till Lilla holmen så jag gick hem, bytte om och cyklade ner. Spelade beach volley med sello, maria, emma och james och tog årets första dopp! :)
Några timmar senare gick vi ner på stan och köpte glass och sen blev det att laga middag och slappa för min del.
Riktigt fin dag och härlig start på lovet! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej, tvhyllan har jag köpt begagnad av min ena syrras svärföräldrar... Det mesta jag äger i möbleväg är köpt begagnad eller fyndat på olika loppis :-) Älskar loppisar! Allt bra med dig? Börjar skolan snart igen?

2009-08-08 @ 07:08:33
URL: http://malvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0