Avslutningen! 29.5!

Äntligen kom dagen vi gått o längtat till, dagen med stort A, avslutningen. Avslutningen började med lite musik, rekotorns tal följt av betygsutdelningar, i massor. Därefter lite mera musik och sedan gick vi alla till hemklassen för att ge Dans hans present, ett par gångstavar :) Sedan tog vi klassbild utanför skolan och sedan åt vi tårta och skildes åt.


peegees light


Sportisarna fick betyg först av alla, man ger väl till barnen först så dom kan sitta snällt o vänta sen va?! ;D
haha, här är iaf Emme, Wirta, Fabian och Malin :)


Mera musik :)

Engla, Kevin, Mendez och Nicco


1F!

Jag, Selinda och Maria gick ner på stan och firade med glass :) Senare gick jag ner till jenny o snacka lite skit medans jag väntade på Cissie. Vi gick och köpte present till Rasmus och sedan tillbaks till skolan eftersom jag glömde att lämna in mitt busskort -.- Efter det chillade vi hos mig en stund :)

Vid 4 tiden började jag göra mig i ordning för kvällen för att sedan gå ner på stan och möta Selinda och senare söka upp Nette. Vi gick alla till Adlon för att invänta klassen och äta gemensam klassmiddag. Mycket trevligt! :)




Julia och Nette inne på Adlon :)



Klassen :D

Tror faktiskt att alla var med på middagen, kan inte komma på nån som inte skulle ha varit det så :)

Därefter drog vi till Pia och senare ner på stan. Träffade en massa folk och vandrade genom hela stan och slutade kvällen i Engelska parken där i princip hela skolan och en massa annat folk samlats. Lärde känna folk som jag gått i samma skola som i ett år nu men aldrig snackat med förut och såklart en massa annat folk. Sålde en flaska för 4€ också, haha är man smart så är man (y) ;D Och så var det några som var väldigt öppna med sina känslor, haha kul kväll! :D Kom väl hem vid 2-3 tiden tror jag men tog inte några fler bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0