Yes det kommer en film till!

Såg denna nyhet när jag logga ut och blev överlycklig! Har funderat ett tag på det och fick nu svaret! Visste det är länge tills dess men det är iaf bestämt! :D

Premiärdatum får SATC II




Glädjande nyhet för alla oss "Sex and th city" fans! Nu har den kommande andra filmen fått sitt premiärdatum. Den 28 maj nästa år blir det världspremiär för film två om Carrie, Miranda, Charlotte och Samantha. Alla de fyra skådespelarna från serien och den första filmen återkommer i sina roller och filmen regisseras åter av seriens skapare Michael Patrick King. Mycket lite har sipprat ut om handlingen i den nya filmen, men det ryktas från Hollywood om att det är dags för Carrie att skaffa barn. Spännande värre!


Nu ska jag dra mig härifrån, har suttit i flera timmar och fixat med bilder ;D

haha prata snabbt med adam nyss också och han ska komma ti åland snart! :D Ännu mer bra nyheter! :)

Nu gå, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

Så jäkla kul! Serien är gryyyyyym och filmen är dödligtbra!! Och nu när dom bestämt sej för en andra film är jag överlycklig!

2009-04-06 @ 17:58:43
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0