Påsklovet i bilder och komplett! 12-13.4

Oj vad tiden rusar iväg, går fort när man har roligt typ?! ;) haha skämt o sido jag har haft fullt upp, eller bara varit lat. En tolkningsfråga eg ;) Nåväl, slutet av påsklägret gjorde jag inte så mkt egentligen :p Men för sakens skull kan jag nu ladda upp bilder (y) o berätta kort om resterande dagar :)

Bilder från påskafton :)

Emma & Alexander :)

 
Alexander :)


Alexander och Emma :)


Emma och Alexander

Sen blev det korvgrillning! :)


Kjell, Tiina och Alexander :)


Günter, pappa, Svante, mamma, Christina och Emma :)



Senare kom faster, ted och casper & ulrika :)

När brasan brunnit upp gick vi in o prata och åt paj :D

Söndag, Påsksöndag 12.9

Sov länge, sen var vi ut  på promenad träsket runt :) Träffade på faster och ted som var ute o krattade och brände löv :p
Resten av dagen var vi hemma och tog det lugnt, vilket behövdes ;D



Måndag, 13.4 , Annandagen

Svantes födelsedag :D



Vi hade gäster hela dagen och lite på kvällen också :) Däremellan åt vi väl middag och chilla ^^ På kvällen fortsatte jag rensa brorsans nya dator (min gamla ^^) och vi lyssna på världens skönaste låt ;D Mopededen ^^ Insåg just att den inte fanns på youtube :O Måste väl lägga upp den själv då senare ;) haha

Resterande av kvällen gick åt att packa och plugga inför en 4dagars skolvecka ^^

Och det får avsluta påsklovet! Som överlag var riktigt nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0