Veckan rullade på o helgen var fullspäckad! 14-19.4

Ja mina kära läsare, nu är jag tillbaks :) Har haft otroligt stressigt på senaste tiden , dvs efter påsken. Eller egentligen inte men att ja, jag har varit lat då och inte orkat uppdatera helt enkelt. Har inte känt att det varit viktigt eftersom att ingen har kommenterat på år och dar typ. Så att,,.. me kände att jag ville skriva lite nu :)

I stort sett har det inte hänt så mkt efter påsken, den 4 dagar långa skolveckan rullade på som vanligt. Det blev ingen Sm-resa den 18 eftersom globen lyckats tövla bort våra biljetter -.- Så jag hade en lugn dag hemma istället, vi var till kyrkogården och tände på farfars grav och sen resten av dagen tittade jag på sm-finalerna på tv, så mkt tråkigare men vad gör man när svenskarna inte kan hålla reda på våra biljetter!?!



Today it was 2 years ago, but it still hurts, I don´t think I´ll ever be able to accept the fact that you´re never coming back :'( <3



(y), dessvärre så räckte det inte till seger iår... Aik vann herrfinalen och balrog damfinalen :p

19.4

Söndagen blev det tidig uppstigning och direkt till Alandica för övningar inför konserten :)



Elsa, Alice, Hanna och sis Innan konserten :)


Självaste kulturministern kom :)



När vi gjort vårt var det dags för Kim och stefan! och gissa om man blev imponerad! :O



Mer talangfulla killar får man leta efter!



lr kan kanske du också sjunga i 4 oktaver som stefan?
 



lr spela lika bra som kim??, han spelade bla våren av vivaldi uttantill!



Inte jag,!
jag blev berörd, helt enastående show! de är duktiga musiker, absolut o som om inte det var nog kryddar dom sina shower med humor! Helt underbara artister! Synd att ingen av de åländska tidningarna tog sig tid att se dom, för alla som inte var där, ja ni missa nått. För mer info: www.stefankim.com

Efter konserten, som överlag gick bra (: Så begav vi oss till mariepark på middag :)


Sis och jeffe :) <3



Söta jeffe, maten vi fick var god! bortsett från fårosten S:



Lite senare sjöng vi en vacker (Host*) sång för marita :) Hon slutar efter nu och det är rätt sorligt, men rätt kul att få en ny lärare. Men får se hur det blir, är hon bra så fortsätter jag. Trivs jag inte med henne o inte hittar någon motivation tänker jag sluta.

Kvällen var iaf mycket nice o vi hade, som alltid skitkul :) Kim o stefan kom också till mariepark o åt me oss sen :p

Kom väl hem vid halv 12 o sku upp kl 6 (y) -.- Meen vad gör man inte för trevliga kvällar?!? :)



Kommentarer
Postat av: Fi

ja snodde bilderna från konserten o MP, d e okej va :) d e enklare så också för annars sku ja bara tjatat om dom :P

iiik nu har ja bara en vecka kvar i Åbo.. men myki o göra o ingen lust alls ti d... bläää... Nåja.. vi synes snart <3

2009-05-02 @ 18:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0