Underbart med vår och helg! , 4.4.09

Äntligen är den tunga delen av provperioden över, för mig iaf. Har bara finska kvar nu, och den är på tisdag. Ska försöka plugga mycket och höja nu när jag har tid :) Övrigt så skrev jag biologin igår, njaa. Får 7 kanske, 8 med mycket tur. Fick sen ut tyskan, uppsatsen hade gått åt helvete ^^ men fick 9- i provet o 9a i denna kurs också. Greeat! :)

Sen hade jag spanska innan dagen sluta. Verbprovet hade jag då fått 9- i, uppsatsen samma och hörförståelsen fick jag också 9a i! Meen bara 8 i provet så det blev betyget. Lite surt kanske och vet inte om jag orkar kämpa upp det i sista kursen. Har inte valt nån spanska till nästa år, får se om jag fortsätter i 3an lr ej.. Just nu är inte motivationen den bästa så,..

Slutade vid halv 2 så gick ner på stan och handla, sen ti lägenheten och åt, städa lite och öva fiol, sen packa jag ihop mina grejjer och gick ner ti medis. Har ju varit borta 2 gånger i rad nu så det var riktigt kul att spela! :) Ska kunna ca 10 låtar utantill och en massa andra bra till konserten den 19 :) Efter övningen hade jag lektionen med hanna och anders, vi öva på vårt stycke till konserten och mot slutet gick det riktigt bra! :p Riktigt kul var det också, så har motivation att öva på det, så för tilfället ligger min prioritering på skola och fiol, har prioriterat innebandyn hela vintern så..
 
Den säsongen är ju nästan slut nu så, hade sista matchen för nån vecka sen och nu är det oklart om det ens blir nån sm-resa :O Jäkla globen! Vi hade bokat biljetter jättetidigt, i oktober, november och så har dom sålt bort dom! :@@@@@
Fyyyy faaaaan! Så nu är det oklart hur det blir, våra topplatser längst fram kan vi glömma. Just nu håller nicke kontakt med dom och dom sku se vad dom kunde göra men vi kunde som sagt glömma våra platser på rad 1 & 2. Satan! Sen har vi ju tournament, en turnering på hemmaplan med topplag från sverige med! Var me förra året första gången, det är en dam-herr turnering så. Vi platsar inte alls eftersom det är svenska lag från div 1. Men eftersom vi spelar i åländska div 1 så får vi va me, nog för att det bara finns en damturnering på åland men ^^ Så att,..

Det borde vara helgen efter fiolen är slut, bra tajming! Sm-resan är den 18 om den blir av. Så det blir en lugn resa för min del eftersom jag har samling 12.00 på söndagen i kk-huset så,. Menmen, vi får ju se hur det blir med den då... Förövrigt har det varit en rätt bra dag hittills. Det var finaldag i baltic och jag var såklart där ;) Ska uppdatera senare hur det gick :P

Nu går mamma snart i taket om jag inte kommer och äter! Tänkte bifoga en snitzig sommarbild som avslut!
det blev Big Ben med omgivning, tagen från London Eye!

Fortsatt trevlig helg!

// Hanabanana

Kommentarer
Postat av: Fi

bra att provperioden gått helt okej.

jo mamma hinta att d sku va mycke utantill... Inga sku du kunna skicka mig vilka d e på fb (kollar nog d snabbast :)) lr slindhol(at)abo.fi

2009-04-05 @ 21:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0