Provperiod och inbakad update! , 1. April

Ja då var provperioden ifull gång igen då -.- Har redan avklarat 2 prov men har 3 kvar! Suck,..

Till Matilda: Ja du kanske har rätt, men tror i första hand på att det är att jag sover för lite och att jag dricker för lite vatten. Ska skärpa mig på dom punkterna men funkar inte det så är ditt tips mitt nästa steg :) Har inte blivit så mycket skrivande meen såg att de senaste uppdateringarna var på onsdagar så måste ju hålla igång den trenden :) Nä men har haft fullt upp igen, ska bli skönt med påsklov :D

Jag har beslutat att jag inte orkar uppdatera ^^ men tänkte bifoga bilder från de intressantaste som hänt :P Meen surprise så har jag inte tid med det nu ^^ Påsken har jag inte några vidare planer på så det får bli då kanske :) Egentligen skulle jag inte ha tid att sitta här heller, har svenska textkompetens prov imorrn och biologi på fredag :S Kunde ju gärna fått vara på måndag men nejnej. Har istället hela helgen på mig att plugga finska, jippie -.-

Bor förresten i sund denna vecka, tänkte att det skulle va skönast eftersom jag var borta hela helgen och då inte fick nå kläder tvättade eller nått. Så har blivit sena kvällar och tidiga morgnar. Nåja, hade bara en 8 morgon och det var idag , meen har prov resten av dagarna nu istället -.- Usch, tvi och blä. Orkar inte riktigt med det här :/ Blev inte mycket till pluggande igår heller men idag måste jag verkligen ta mig i kragen som det så fint heter!

Proven hittills har iaf gått rätt bra, tror jag ^^ Skrev tyska imåndags och spanska igår. Som om det inte var nog att jag haft prov två dagar irad så var dessa ämnen orsaken till min tidiga morgon också. Två hörförståelser efter varandra, (Y)... Tyskan var en del av en studenthörförståelse och jag hade bara 1fel! :D Så har säkert bestämt att det blir tyska som extra prov nästa vår! Då gör det inte såå mkt ifall matten skiter sig ;) haha nä men det har jag inte planerat men bra att ha som backupp ^^ Spanskan däremot gick inte lika bra,...

Har tyckt att det varit mycket med finska, tyska och spanska isamma period, då upptäckte jag nyss att jag har samma + engelska nästa -.- Men slipper iaf biologi och svenska då! Måste seriöst plugga nu, lr kanske spela fiol först? Nej plugga en stund, sen fiol, sen plugg sen tv! haha, bra plan ;D
 
Förresten så är det ju 1 april idag, Casen försökte lura oss att man sku få rockoffpass och det gick ju vissa på ^^ haha, men inte jag! Har varit rätt lugnt, men lyckades lura elin ;D hihi, o nästan matte ^^ Dåligt skämt jag vet, meen när huvudet är slutkört kommer man inte på bättre :)

Elin och brudarna har ju final på lördag, ska försöka ta mig in ti stan och titta och hejja! :) Men nu plugg, hasta luego!

Slänger upp videon på min förtillfället favoritlåt nu när jag ändå är pågång :) Älskar den!, texten påminner stundtals så mkt om olika personer i mitt liv :'(, både på gott och ont men kan inte sluta lyssna! Videon är hämtad ur serien så låten börjar just efter 1min, (: Lyssna själva och kommentera vad du tycker! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0