Happy times! // 7-8 april

Ja jag måste säga att vinden har nog vänt nu, är otroligt skönt att slippa provperiods stressen!! Bara 1 period kvar nu och sen är det sooommaaaar! :D Åh så underbart! Dock så står jag fortfarande utan jobb, fast jag försökt :/ Så det suger, meen har ev lite småpyssel iaf. Annars blir det bara att driva runt för jag har faktiskt inte en enda resa inbokad, tänk om man var 18. Då sku jag lätt fara någonstans, Torquay maybe :) Jag o Erja har finfina planer bara jag blir 18 nån gång -.- Suck...

Måste säga att vara utan läxor gör iaf mig social, herregud var knappt hemma alls igår ;D haha meen kul var det! :)
Direkt efter skolan gick ja ner o fika me nette o sello, finfint firande av att proven var över! haha det måste vi göra om ;P
Sen va vi på stan en sväng, därefter gick jag själv på stan och leta födelsedagspresent till brorsan, och hitta en snygg tröja på magique meen dyr va den så jag köpte den inte iaf (:

Sen såg jag att seaborn öppnat så då gick jag ner för att se om jenny var där och det var hon! :D Så blev att snacka med henne en bra stund, riktigt trevligt! (y) Sen medans jag ringde emma så gick jag till fantasia för att äta middag med mamma. Det blev en liten pizza meen min tränare syntes inte till så det var bra ^^ Lite jobbigt att mamma alltid ska gå dit, inte vill man ju visa att man äter pizza hur ofta som hellst heller ^^ höhö

Efter det så åkte mamma på dans och jag gick hem o tittade lite på tv och varvade ner ^^ och det behövdes! Sen så hade jag planerat att fara ut o cykla men kom inte så långt eftersom det var ruskitgt kallt!! Så jag cykla bara ti faster ^^ Där blev jag sen hela kvällen, haha planerar alltid en kort stund men kom hem nått efter 12 ^^ Och då sku jag upp halv 7 sen, finfint!

Bestämde förövrigt med emma att vi ska träna på avancia nu 1månad tillsammans, beach 09 kommer med stormsteg ;D haha nä men har ju tänkt länge så nu blir det äntligen av att prova en månad! :)

Idag sen då, steg upp 20 i 7. Var helt mör, duschade , åt och cykla till skolan för en normal dag som jag inte haft sen mars typ ^^ Så det var rätt jobbigt, hade först tyska, sen engelska med sportklassen! En ny lärare då, hon verka bra men tråkig -.- menmen, bättre än hon andra tror jag så :p Sen åt jag lunch med wirta då, kändes som om man var tibaks i ghs ^^

Därefter hade jag en timme spanska, o gruppen har minskat ännu mer ^^ jag borde också bara läst 2 kurser, meen nu är jag fast och måste få hyfsat för jag får inte kryssa längre,.satan!

Så att, sen hade jag hål så jag ringde syrran o bestämde med henne att vi sku köpa tröjan ja hitta dagen före ti svante så det gjorde jag o sen köpte jag en skitdyr spanska bok! gah!

Haha, sen gick ja tibaks för att äta mellanmål me nette o basse och en massa andra från hans klass. Var lite weird för en av killarna var helt insatt i top model så han o nette satt o snacka om det o jag bara satt o kände mig allmänt lost ^^ höhö

Sen hade jennifer köpt glass från glassbilen som hon bjöd på ;D haha gott! Sen hade vi rella me markus o jag vet inte om jag bara ändrat inställning lr om det beror på ämnet men han var inte lika tråkig som förut ;P haha hoppas det håller i sig! :)

Meen nu måste jag sova tror jag, är ledig imorron meen sjuukt trött -.- får skriva mer imorron sen!

Tjingeling!



har suttit o fixat med bilder hela kvällen också, och idag får alex representera :p,

pratade just me han också förresten, gaah jag vill bo i england! Nån som flyttar med mj? (A) Bilden är från avslutningskvällen där hawaii var temat, därav klädeseln ;p

har även konstaterat att min bloggdesign ser ut som "hej kom o hjälp" färger blir olika om är på min datorn lr nån annan :S måste försöka fixa det lite nu så småningom (: Har lov ändå tills på tisdag btw! Nästan 1 vecka! Lovely! :D

Kommentarer
Postat av: Fi

du man kan äta annat än pizza på fantasia you know :) Synes imorron bitti :)

2009-04-09 @ 12:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0