Va hos mikaela, plugga och slappa :), 14 september

Moi :)

Idag vaknade jag halv 9 o kunde inte somna om :O Förbanna, men sku upp vid 10 ändå men. Gick upp och duscha,åt frukost o satt vid datorn en stund och sen körde jag till mikaela :D vi planera en massa inför jobbet som börjar på tisdag :P och sen pratade vi och åt kaka ^^ :) nicenice :),

Vid 3 kom jag hem sen och satte mig o läste IT (y), har prov på onsdag så :S Hoppas att de går bra :) Behöver ju bara ha godkänt så :D

Sen var det middag vid halv 6, som var stekbitar och klyftpotatis (Y) :D Mums :P

Efter middagen plugga jag hissa o matte :) Och sen spelade jag fiol, strök mina jeans o nyss gjorde jag klart den sista matteuppgiften med katjas hjälp :D, tackar :)

Imorgon är det dubbel IT, dubbel psykka -.- har inte läst på den nej. Det får bli i bussen imorgon (Y) ^^

Sen hål, hissa och föreläsning i hörsalen. Därefter slutar jag :) Då är det hem o på träning som gäller :D
Jojo jag skippar inte träningen bara för att jag har prov inte ;) fast resten av kvällen blir nog bara plugg ^^

Nu sängen :)

Min helg i sammanfattad i ett ord = nice :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0