Sweet monday!, 15 september

tjenatjena :), blev inte att skriva denna dag eftersom internet inte vill fungera av okänd anledning :S Men idag funkar de iaf prima :D

På måndag morgon är man alltid lika pigg, nooot! segade mig upp vid kvart över 6 iaf och lyckades fixa mig klar i tid :)
Kom till skolan o hade IT, sista timmarna innan provet, vi gick igenom webbmejlen o gjorde sökningsuppgifter, ganska simpelt :)

Sen hade vi psykologi, rätt okej :) Därefter lunch: pasta o skinksås. Stötte på moa som just svimmat :S ujuj, stackarn :/

Efter lunchen hade jag en timme hål då jag satt i datasalen o tråka ^^ sen hade vi hissa följt av föreläsning av Peter Nobel som pratade om diskriminering, raser, rasism etc. Mkt intressant måste jag ändå säga. Han var btw världens första diskrimineringsombudsman (Y). Påväg ut sen så ryckte en journalist tag i mig men jag sa nej o gick därifrån ^^ haha sen slutade jag o gick med julia till bussen :)

Tog bussen till Godby o åkte hem med mamma, åt middag direkt för jag var fruktansvärt hungrig o sen gick jag ut med hunden på lång promenad (Y) och därefter åkte jag på träning :D Det är härligt att ha börjat träna igen måste jag säga (y) :)

Pappa kom och hämta mig o julle o vi skjussa hem henne o åkte till sportkila för att hämta brorsan från sin fotbollsträning o därefter hem. Jag hoppade direkt i duschen och sen åt jag lite och läste på it provet! Det kändes som att jag kunde det mesta så gick o lade mig vid halv 11 sen, internet fungerade ju inte så det gick alldeles utmärkt att gå isäng i rimlig tid ^^

Så var denna dagen också förbi, blev jag nå klokare? näe, inte mkt egentligen va. Snarare lite deppad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0