Hyfsad dag & mammas födelsedag, 10 september

hallå :)

Denna dag var som en orkan, den började försiktigt blev lite sämre, sen bättre o sen slog den till med en tväromvändning, ja ungefär så.

Jag hade iaf sovmorgon (y) steg inte upp förrän 7! :) Duscha, åt och klädde på mig osv o åkte med pappa upp till hållplatsen.

Var istan vid 9, satte mig o läste på Itn, det gick ju som de gick ^^ nå sådär iaf. Sen hade jag då dubbel IT, vi hade fortfarande föreläsning men  det var väl helt okeej :) Sen hade vi lunch och efter det stod psykologi på schemat. Nåja helt okeej, jag önskar bara att jag fick in informationen som marcus pratar om i skallen också... Menmen,

efter skolan gick jag ner mot centrum, en lustig sak hände på vägen ^^ och gick och köpte present till mamma som fyller år idag :), Grattis :D

Sen blev det att vänta på bussen som gick 2, eftersom jag precis missa 1ans -.- men ändå. Gick runt lite på stan o sen till bibban.

Bytte buss till extra bussen vid ghs, som såklart var mkt full med småbarn ^^ haha men ändå :)

Kom hem, och började nästan dirket baka pajer :)

Sen åt jag lite, satt vid datorn o fixa ett kort till mamma och sen middag. Efter det gav jag presenten och var ännu vid datorn en stund och sen kom det folk över. Jag var duktigt trött och eftersom jag var/är besviken på folk så kände jag mig osocial och ursäktade mig med läxor. Som jag också borde ha tagit itu med men tja, det gick ju som de gick,...

Har iaf läst lite på hissan, borde läsa på psykolgi, surprise!! matten försökte jag med igår så det är också undan klarat (Y)

Nu är klockan lite över tio, jag är trött, besvikeno, och otroligt glad på samma gång. Jag har hittat nu musik :D Hade tråkigt så sökte på olika ord bara på youtube och tittade låtar med en man som sjunger som en ängel :`) = underbart!

Såhär ser han ut:


Han sjunger underbart och är rätt så snygg också ;D


Imorgon är det att stiga upp 6, dubbel psykologi, dubbel matte, lunch, hål och sen hissa, slutar halv 2 :)
Högstadiebussen hem igen då alltså, nåja. Sen kanske gå hem lr åka med börje. Får se lite :)

På kvällen blir det iaf träning (Y) och förhoppningsvis lite plugg också -.-

Men nu sängen :), puss




You´re so cute that I could do almost everything just to see your smile every morning when I wake up :)
miss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0