Usch vilken start och sömnbristen har tagit ut sin rätt, 8 september

Go kväll!

Ujuj, denna morgon började med att mamma halv 7 ropade om jag inte sku komma o äta frukost? Saaaataaan! Jag hade försovit mig :S :/. Med en sådan start blir resten inte heller särskilt bra.

Kom till skolan i tid iaf, hade IT två första och det var nog rätt nice :) Övningarna går rätt bra så jag lär nog klara It provet under provperioden iaf (y) de är värre med dom andra :S Men tillbaks till dagen. Efter Itn hade vi dubbel psykologi. Alltså näej detta kmr inte gå bra :S Jag förstår inte vad marcus försöker förklara på timmarna, o även om jag förstår de så går det inte in ett smack :/. Borde alltså läsa en massa hemma men det blir ju inte av det heller :S Ujuj. Sen var det iaf dags för lunch! :)

Följt av hål så jag o Selinda satt i datakorridoren o höll på o somna o sen läste vi lite på historian :)
Så jag kunde det mesta sen på timmen, bra de iaf (Y). Hade då historia och det var nog rätt intressant :P Bara jag inte hade varit så trött hade det varit roligare o jag hade antagligen fått in mer i skallen o i häftet :S

Nåja, sen matte iaf. Det gick ju sådär, stackars nette fick stå ut med att hjälpa mig för min hjärna funka inte riktigt. Tack :)
Sen sluta jag o bara för att detta var en toppen dag så spöa det såklart (N) Och jag gick såklart för fort från skolan för att möta mamma så jag blev blöt :S Greeat! Not så ja sen satt jag i bilen o gjorde det ena o de andra när hon sprang ärenden :) jag fick matteläxan gjord och tog lite kort :)


Efter det åkte vi till sparhallen o handla lite smått, träffade maria o hennes söta babt :) Saknar att ha dem som grannar :/


Sen åkte vi hem och jag laga mat, åt, läste lite psykologi och sen skjussa mamma mig på träning :D Måste säga att det var tur att träningen gick hyvä för annars sku denna dag inte varit värd nått alls. Hade nicke o det var great (Y) :)

T.o.m. skottövningen gick rätt ok, för att va jag (A) Jag måste öva på skott men ja, eftersom jag är back så passar jag mest så har det blivit att jag inte riktigt brytt mig, men att jag ska öva upp dom! :)


Efter ett antal övningar så spela vi och det gick väl också rätt bra, det kändes rätt bra för min kondition är hyfsad (Y) kunde springa hela tiden utan större problemas :) Den tid som mitt lag hade avbytare så bytte inte nicke ut mig heller så det var väl rätt bra, antar jag :)

Hanna hade cedde med på träning idag också, iih vad han är söt :) hihi iaf så jogga vi ner, stretcha och sen åkte jag hem med mamma, i regnet -.-

När jag kom hem hoppade jag i duschen, sen åt jag lite och sen har jag suttit här :), har renskrivit lite om korstågen, borde läsa psykologi o mer hissa men ja, nu är kl. halv 10 så ikväll ska jag va i säng 10! Måste sova eftersom jag inte sovit mkt ihelgen, så att.

Dagens bästa: träningen! :)
Dagens sämsta: att jag försov mig = skoldagen blev ett helvete....

Jaja,nu plugg o sen sova, snart flyttar ina o jag , iih vad kul de ska bli :D <3

Puss o god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0