Skola, träning & Melissa 16 år idag :), 11 september

Hur börjar man egentligen på ett intressant sätt? nåja tillsvidare får jag väl köra på som jag brukar om ingen har nått tips? :)

Så god afton ^^

Denna dagen ett liv, ja då har jag ju hunnit med en del iaf :)

Jag kom upp i tid (y) dock kanske ett tryck på snooz för mkt men det gjorde inte mkt ^^
var t.o.m. rätt pigg i bussen och läste på psykologin o framförallt så fattade jag de jag läste (Y) :) bra start :P

Hade dubbel psykologi först och det var väl helt okej, det känns som att han iaf kunde säga exakt vilka sidor som är till provet men nejdu, har iaf fått reda på att det kommer vara allt från 1-2p frågor till 6p. Ujuj, mååste plugga (A)

Efter det hade vi matte (Y) :) vi ska snart ha övningsprov och jag kan det mesta som vi gått igenom riktigt bra så hoppas på ett lätt prov så att jag får bra betyg (A) hehe

Sen lunch som idag var potatis & purjolökssoppa, nå sådär smaka den iaf :)

Efter det hade jag o nette hål så vi gjorde matteläxan (Y) o satt vid datorerna en stund :P Sen dagens sista timme för min del = historia :) helt okej det med :P

Gick sen till bussen och bytte vid ghs och åkte taxin hem o var hemma vid 3 :) läste tidningen, åt lite kakor som blev över från gårdagen ^^ o sen middag :)

Efter det plockade jag lite i rummet och sedan körde jag på träning :)

Kom lite tidigt så kollade en stund när ghs träna också :D Saknar lite flummträningarna faktiskt ^^ ska kanske fara på deras när jag slutar tidigt ^^

vi hade de Mander och han var på g med jobbiga övningar! För att uttrycka det milt (:

Uppvärmningen var doppboll med spec regler (efter man doppat bollen var det grodhopp upp o sen 2 armhävningar!) jo o sen sprang vi runt sargen (yttre sidan= 14 ggr! hehe, parvis så den ena sprang den andra vänta o så växlade man :)
Jo ca 1800m blev det allt som allt, konstigt nog så var jag inte såå trött ändå,. men jobbigt var det! :P

Sen körde vi stafett! Som gick ut på först skottkära runt en kon, o sen spring över plan, hoppa över sargen, ta i väggen och springa tillbaka. Detta gjorde vi endast 2gg var! :O haha o mitt lag vann, :D Haha

Slutligen spelade vi en stund men alla var lama ^^ så något riktigt spel blev det ju inte men :) spelade lite på övertid också eftersom det var dålig uppslutning på herrarnas träning :O o då är det 3 lag som tränar! Ackack,. på vår träning var vi ca 10pers. För att folk inte orkar med de Mander, men alla damer då? som haft han som tränare endast han i många år? var är ni? Ja de kan man ju undra....

Nej nog om de :) efter träningen snacka vi lite om sen körde jag hem och duscha, åt, plugga lite, öva på fiolen och sen kollade jag på idol med bror min :)

Sen kom mamma & pappa hem efter möten och nu ska jag sova :) Det är fredag imorgon :D = helg, jag o mamma ska på "det är du värd-fest" haha :D

Mer om det imorgon :)

Och sist, men inte minst! Idag för 16 år sedan föddes en söt tjej vid namn Melissa :D Stort grattis  :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0