Skola med saknad av gamla tider och sen slöseri på tid!, 5 september

Hej! :)

idag steg jag upp där vid tio över sex. As usual när jag börjar åtta ^^ Jag fixa mig, åt frukost, packa gympa kläder och sen fick jag skjuss ti bussen (A) Det var segt på bussen, jag försökte läsa på läxor men det gick inget vidare -.- Kom till skolan extremt tidigt! Redan 20 i 8! det är duktig skillnad på när bussen kör raka vägen från godby till stan, bara via strandnäs :P

Hade hissa först, och för första gången på länge så var jag så trött att jag bara ville att timmen sku va sluut... Efter dubbeltimmen hade vi gympa :D Vi jogga till IP (nepp jag har fortfarande inte ändrat mig till wha, jag säger ip ;D), vi värmde upp på motionsbanan bakom och sen sprang vi upp för trappan på läktarn, igenom och runda flaggstången och tillbaka. När vi hade gympa var även några som läser spec idrott där o träna och deras tränare = Frank. Hans ansikte riktigt stråla när Smulle höll på att ropa att vi sku ta i osv, ojoj :) Men säkert bra konditons övning ^^ Därefter stretcha vi och delades upp i grupper. Min grupp började med spjut :P, kastgrenar har aldrig varit min grej men det och sen kulan gick nog helt okej :D Sen bytte vi till att hoppa höjd och längd. Fast det fanns ingen ribba ^^ den va sönder o det fanns ingen annan vi kunde ha tydligen :S Så det var ju lite trisst.

Att hoppa längd var dock kul :D usch vad jag saknar de :/ Jag hoppade runt 4m! :) (mätningarna var ju sådär eftersom vi inte tog det alltför seriöst :P) Men kul va de :) Och just som jag hade hoppat ett ca 4m håll gick Frank förbi och berömde mig :) Att jag fortfarande kunde hoppa bra osv :P Jag saknar friidrotten :/ inte alla grenar utan just längd o lite höjd. Fast jag inte var så bra på de men ;P

Jaja, sen gick vi tillbaka till skolan och åt lunch :) Efter lunchen hade vi It :P Kulkul :) Sen en timme hål = jag satt vid en dator ^^ och sen sista timmen = matte :D haha jo jag gillar matte, (förtillfället eftersom jag förstår mig på den ;)) haha

Sen slut för dagen! Då jag gick och mötte mamma o vi åkte o handla :) sen hem, middag rätt snabbt, dator, dator o lite sånt hela kvällen lång :) Har även spelat ikväll (Y) Måste komma ihåg externa kurser pappret o häftet imorron sen :)
För ihelgen har vi fiolövningsläger typ :) Vi ska alltså va i djurvik både lör-sön o spela :)

= ingen sovmorgon men,... Så ska sova nu :), så ni får messa om ni vill mig nått ihelgen ;)

Jo rubriken blev ju lite som den blev ^^ men försökte göra den lite intressant :P

Skola, ja jag var i skolan ^^
Saknad av gamla tider = friidrotts tiden :/
slöseri på tid = kvällen som jag typ bara suttit vid datorn ^^

Nu kan ni sluta grubbla på de :)

Sweet dreams (:

Kommentarer
Postat av: Fi

Ha ha nu har ja läst igenom alla dina inlägg :P Börja igår så som du kanske fattar ha ja tagi d ganska soft nu.. men ja kände att d behövdes efter denna intensiva tid me mycke info o förra helgen som va full me jobb å..



En over-all spontan observation: d va på tiden att du kom över på vår sida ordentligt! :) ledtrådar; fastländsk kalender, hyvä :), fottis :P o tadaaa heja på bästa lande i Finnkampen!!!!!!!! Nu tycker ja bättre om dig! ha nej skämt å sido.. va ha fått dig att ändra dig?!?



ha d fortsatt bra o stressa int slut dig över proven.. d löser sig! :)

<3

2008-09-06 @ 17:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0