Skola, ina, simon o carro & bomarsundsmiddag :), 12 september

hej :), sen uppdatering jag vet, men jag var så förbannat trött att jag inte orka skriva igår så,... ska bli skönt att flytta till stan och få sova längre på morgnarna :D

Steg upp kvar över 6, gjorde det vanliga morgonbestyren och blev skjussad av mamma till busshållplatsen :) Det var förbannat kallt denna morgon! Så som tur var kom bussn i tid fast jag hann börja frysa riktigt ordentligt :O En sak är säker, nu är hösten här!

De första timmarna denna dag hade jag historia :), och sedan hade vi gympa. Vi var på basketplan och körde uppvärmningslekar och sedan spelade vi första street basket och sedan vanlig. Mitt lag var ju verkligen starkast (Y) hehe naaat. Mot ena laget som både Mörn och Cedde var med i så gick det jäkligt bra på street basketen, hehe not (A) men ändå :P

När vi sedan körde vanlig basket o vårt lag blev förstärkt (doch fortf. mörn o cedde på samma!) så gick det ju lite bättre iaf :) Vi förlora men rätt kul va de ändå :) Även fast detta nog var tråkigaste gympatimmen hittills, menmen :p

Sen lunch följt av IT :D, nicenice :P sen en timme hål = datorn (A) o sen matte :)

Dagen gick rätt fort så de va bra :) Sen var det ju då att vänta 45 min på bussen -.- stötte först på nico o prata med honom en stund o sedan träffade jag ina :) <3, o senare kom Simon också :) Vi tog bussen till godby, fika på mattssons o snacka me carro o sen kom mamma o sofi o hämtade mig :)

Åkte hem, satte mig vid datorn och ja, lät tiden flyga förbi tills det var dags för mig o mamma att åka till prästö på middag med Bomarsundsfolket ^^ Ja alltså alla som jobbat på bomarsundsdagarna + några andra som folk bjudit med sig, jag tog mamma med (A) heh det var ju endast folk i hennes ålder där så ^^

Förutom Emma då, så att. Men rätt ok ändå,maten var god, uppträdandena helt ok o sen var det lotteri :) jag vann en dahlmans keps ^^ som jag gav till emma ;) o en viking line necessär :) den var riktigt hyvä (Y) efter det sista uppträdandet åkte vi sen hem och jag var duktigt trött! Jag gick o lade mig direkt, jag orkade inte ens sätta mig vid datorn faktiskt !:O

Att stiga upp 6 är inte riktigt min grejj,. skönt att få flytta snart (Y) ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0