Skola & höstens första träning (Y) , 1 september

Tjenare :)

Måndag igen då, tja jag var extremt trött (fastän jag lade mig vid halv 11 :O) så drog mig till kvart över 6 ^^ Och efter en snabb titt ut och jag öppnat fönstret så bestämde jag mig för att det var så kallt att pappa fick lov att skjussa mig :)

Jag var jättetrött på bussen o skulle nog ha somnat om det inte vore för att jag fick sällskap bredvid mig :P
Kom till skolan o möttes av en hel hög trötta klasskamrater ^^ Som tur var hade vi ju dubbel IT först (Y) efter de hade vi dubbel psyk -.- försöker övertala mig att läsa ordentligt eftersom 1. kursen är obligatorisk & 2. jag inte behöver läsa mer av detta ämne efter denna kurs :), det går ju sådär :D

Efter att ha utstått detta då så hade vi lunch, eh idag fick vi krossat köttfärs? o potatis, ja de va typ som de iaf. Smaklöst var det också :S Första större besvikelsen över maten, o jag som var extremt hungrig! Inte bra, inte bra....

Sen hade jag o Selinda hål så vi satte oss i datakorriodren på varsin trög dator (y) o surfade. Jag höll på att somna ,. zz sen hade vi hissa :) Pratade om digerdörden bara typ :P Sen mellanmålsrast o hungrig som jag var gick jag med Julia och åt :D

Dagens sista timme var sen matte, med vår vikarie "mini sirkka" jag skojjar inte, hon påminde o var duktigt lika. En ca 10 år yngre där av att hon gick lite snabbare o pratade liite snabbare, haha de hade kunnat va systrar ;D

Därefter slutade jag :D jag gick med julia ner till bussplan, träffa nico o sen ina :) <3 så satt o snacka med henne i bussen :), vi tillsammans istan = bäst :D Roomies hihi :)

Kom hem vid kvart i 4 o åt direkt middag ^^ Japp, var inte hungrig direkt men, sen vid kvart i 5 så åkte vi till hallen, bara för att jag efter 2km kom på att jag glömt mitt knästöd :O Så det blev att vända -.- (måndagar säger jag bara, nått händer alltid..) vilket resulterade i att brorsan fick vänta en stund men jag offra mig faktiskt att åka dit 1h! före min träning börja så :P

Jo så jag satt i omklädningsrummet o läste lite psy (y) tills elin kom o räddade mig! :D Haha vi va ensamma rätt länge, sen kom cissie, ida o fanta :D o så linda som inte ens sku va me överhuvudtaget utan kom bara via efter jobbet för att säga att hon sku hem o plugga... Meeen, eftersom hallen var tom :O vi va 5pers utan tränare :O så ställde Linda upp! Stort tack :) Sen kom även nicke då :P Vi körde lite vanliga övningar, lite fys o sen lite småspel :)

Härligt att träningarna börjat igen (Y) Heh fast konditionen är ju inte på topp än men ^^

Efter träningen åkte vi o hämta brorsan från fottisträningen o sen hem, duscha, åt lite och sen just spelade jag fiol och nu blir det sääängen :)

uss lång dag imorgon -.- från 8-16! :O Tyck synd om miig ^^

Ha de bra! o tjejer kom på träning på torsdag: 17.30-18.45 (y) :)

god natt! zzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0