Nice dag :), 4 september

Tjenare! :D

Idag var det en bra dag :) Jag vaknade där vid halv 6 o steg upp 10 över ^^ Åt krappy frukost som var det sämsta på dagen men, väckte papi sen så han skjussa upp mig (A)

Började dagen med dubbel psykologi som gick helt ok. Somnade inte iaf ^^ Sen hade vi dubbet matte som var rätt ok eftersom jag fattar de vi håller på med :) bara rep från ghs typ så :P

Sen hade vi lunch :), åt med julia, jessica, linnea, basse och nette idag :P Maten var väl ok. Saltgurksbitarna förstörde lite men :S

Därefter hade vi håål :D Prata, satt i datakorridoren en stund också :) Haha julia o katja är bara för roliga tisammans ;D

Läste lite på hissa gjorde jag också! Som vi hade timmen efter, vi gick igenom maktkampen i europa och det var helt okej, lite svårare men tja, har försökt läsa ikväll men det blir bussen imorgon också ;D

Sen sluta jag men gick och åt mellanmål först ^^ det var ju ålandspannkaka ju :P lite irrierande dock att det inte fanns grädde! :O haa men ändå :)

Tog sen 14 bussen hem via ghs, och var hemma vid lite före 3 :)
Puh fick ju cykla i motvind så! :P


Åt middag vid 4 o vid 5 körde jag på träning :D Kom dit tidigt för att mötas av kaos! haha ne men ghs träningen hade inte haft nån tränare så :)

Däremot hade vi en riktigt bra träning :), lite jobbig jo me duktigt bra för att öka konditionen :D Är mäkta imponerad av malin också! :) Jag tkr bra att vi kan ha en nicke/emma lr va de nu blir träning o en de mander, de blir prima de :)

Det är faktiskt bra med seriös också så att man utvecklas :)

Det är min åsikt o med de konseptet kan man gå långt :D

Imorgon är det fredag och det är en nice dag :) (har inte psykka så ^^)


Och seen heelg :D Vilken dock kommer att vara utansovmorgon för min del -.- ska vara på djurvik o spela så :) Ska spela med eva-britt också så de blir najs (y) :)

När jag kom hem från träning var det stretcha, duschen, äta och seen idol :) Haha auditions är bäst :D Haha 2 killar var riktigt grymma tkr jag! :D

Jo och GRATTIS Ted som fyller år idag (y) :)

Men nu soova,! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0