Inte lyckad start på dagen och resten av den rann iväg, 3 september

Tjenare :)

Min sovmorgon blev en total stressad morgon! Jag vaknade första gången vid halv 7 av väckarklockan men ställde då om den ½h, men tydligen vaknade jag inte av den :O För halv 8 ropa pappa o frågade om ja inte sku stiga upp!? Gaah! Jag hatar när detta händer, som tur va hade jag nästan bestämt vad jag skulle ha på mig så det gick rätt snabbt, att fixa mig denna morgon blev ju sådär halvt bra dock för jag måste ju ta mig tid att slänga i mig frukost också. Som tur var sku pappa också på jobb till 8a lr ja träffa sören vid bageriet 8 så jag kunde åka med honom och hann i tid :)

Fast denna morgon hade vi ingen busshållplats :O För den hade bumpers och en grävskopa ockupera :P Menmen,

Kom till skolan vid kvart i 9, japp 1h för tidigt! Så satte mig och läste lite på psykologin :) Mina första timmar var då It (Y) :) Följt av lunch och sen min sista timme ^^ = psykologi, usch tkr verkligen inte om de. Jag förstår inte riktigt marcus förklaringar lr det som står i boken :S Borde läsa mkt på de men de blir ju inte av direkt ^^

Jag slutade 20 i 1 och tog 5 över 1an hem, o när jag stigit av bussen kom mamma o svängde in vid bageriet (Y) Tajming :D När jag väl kom hem sen så åt jag väl lite, läste posten och sen satte jag mig vid datorn ^^ Och blev nog där ett tag för att sedan försöka läsa lite psykologi me lite framsteg! (y)

Sen blev det hastigt middag och efter den så hade jag tänkt ladda upp Torquay bilder men hann bara med några eftersom pappa sku absolut till datorn sen så,.... Blir mer nån dag jag har tid :)

Jag vet inte riktigt hur kvällen gått så snabbt men det går lätt nån timme hit o dit när man sitter framför datorn men :P
Efter jag gjort matteläxa, renskrivit allt i psykologin (Y) hoppade jag i duschen och därefter kollade jag o brorsan på Idol auditions :D haha det är definitivt höjdpunkten med idol, lätt! (y) :)

Haha och nu har klockan blivit kvart över 22 så jag ska börja dra mig till sängen och sova för att komma upp vid 6 imorgon utan destostörre problem ^^

Slutar kring halv 2 imorgon , nice :) blir att ta högstadie bussen hem då och sen på kvällen är det träning :D Tjoohoo! :)

Klockan 17.30-18.45 för er som missat!? Alla tjejer (i gamla laget!) och damer upp! :)

Längtar :D Jo just de, fick svar på mitt mejl från marita också o hon ska va min handledare i externa kursen! ska bara komma ihåg pappret nu då och anmäla mig på datorn iskolan!

Nu sängen, ha de bra! och snaaart flyttar jag o ina till staaan (Y) Yeees :D vad det kmr bli bra! <3

men nu säger jag god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mette har ju kommit vidare i idol :) Om du vet vem det är? :)

2008-09-04 @ 15:46:02
Postat av: Hanna Lindholm :)

Aha okej :),det är hon som vunnit vokalist några ggr va? för isåfall vet jag vem det är :D

2008-09-05 @ 20:31:06
URL: http://hannalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0