Härlig sovmorgon, klasskamp!, ina och lite annat :), 17 september

Yees, denna dag var riktigt najs ;D För det första så fick jag sova till 10! :D Underbart! Blev dock väckt av min familj där vid 8a tiden men lyckades somna om iaf :P Rätt härligt ändå att vakna tidigare o veta att ja man får sova lite till :D, me like :)

Jag körde till bussen idag eftersom jag var ensam hemma o hade inte lust/ork/tid att cykla så :), ujuj vad det var kallt! Endast ca 10 grader! :O usch fy var är den varma mysiga hösten? Är det meningen att man bara ska sitta inne?!? verkar så nu iaf..

På bussen var det lugnt o skönt o det tog endast 30min att komma in! japp faktiskt  :) Så vid halv 12 var jag inne o gick till lägenheten för att städa men dammsugaren funka inte :S så jag tittade på tv istl :D

Sen vid halv 1 var det dags att gå till skolan o möta selinda :), o även nette var vid skåpen :) Vi väntade medans nette bytte om o gick sen till til IP grus där det var samling för provperiodsgympan som alla ettor hade idag :D

Vi började med uppvärmning som var följ richard = jogga runtruntrunt på grusplan, slöött! Men lite kul iaf att min kondis är rätt bra om man jämför med de personer man hörde varje gång richard svängde in på nytt varv`: neeej inte ett till, jag orkar inte. Haha nämner inte namn ^^

Därefter var det dags att sätta igång, på programmet stod KLASSKAMP :D

Det var 3 "grenar" o man mötte 3 klasse. Tamtamtam, i första "grenen" som var staffet (hoppa med mjukboll mellan benen) mötte vi 1E och vi VANN :D

Sen var det dags för "bänken" man sku ställa sig i bokstavsordning utan att nudda marken, vi mötte 1C o vi måsta ta omstart för både dom o vi hade "råkat" ställt oss färdigt ^^ haha :)

Denna gren gick också bra för vi vann den med :D

Tillsist var det dags att möta 1B? tror de va de iaf :), o då var det dags för ja hur ska man förklara. Har ingen aning om vad det heter men man gör iaf såhär: hela klassen skall med hjälp av att stå på mjölkbackar o andra backar ta sig så långt som möjligt framåt på grusplan utan att nudda marken, bara gå på backarna o alltså ge fram de som man klivit över. Fatta ni? ja de är en samarbetsövning iaf :D

Den gick sådär, vi kom längre fram än 1B (y) men vi hade några nudd i marken dock,..  meeeeeen

VI VANN hela kampen ändå :D 1F äger (y) :D Tack alla för en trevlig dag :)

Jepp detta var min enda timme ^^ sen gick jag tillbaks till lägenheten o sen joina ina :), vi planerade lite smått hur vi ska ha de o så. Snaaart flyttar vi :D Yeeees (Y) :)

Sen tog jag bussen hem, och ställde mig o lagade mat och sen läste jag lite psykologi (Y) o sen heh gick tiden snabbt o jag kollade på IDOL med brorsan o nu sitter jag här :) Rätt nice dag :D

Fan jag sku ha duschat ikväll :S  nåja de blir att stiga upp tidigare imorgon istället, börjar först 12 så ^^ Nicenice :D Har skolsamling o sen IT, hoppas jag klarade alla delproven :S Åtminstonde 2 så är jag mkt nöjd :)

Nu sängen så att jag kanske orkar upp rätt tidigt så att jag kan plugga lite (a)

Usch måste skärpa mig nu!, det blir jobbigt annars för har psykologi o hissa o matte prov nästa mån-tis-ons...

Det var den här dagen :) Hade tänkte skriva lite om helgplaner men det får bli imorgon istl :D

God natt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0