En alldeles vanlig dag i mitt liv ^^, 2 september

Nu är denna långa o näst intill outhärdiga tisdag nästan slut, nej så hemsk var den inte men :)

Till att börja med så när jag vaknade där vid halv 6 (av väckarklocka såklart) så spöregnade det så jag valde att sova till 06.10 o fixa mig, äta frukost o allt sånt och sen be papi skjussa upp mig till hållplatsen ^^ När jag just kommit dit kom Åsa nån minut senare, hon fick också skjuss :P

Jag började även denna morgon kl 8 och det med dubbel lär :) Vi gjorde ännu mer tester om hurdan inlärningstyp man är och jag är nog visuell ^^ och i det där andra så är jag a, någonting ^^ Vi fick sluta lite tidigt sen också (y)
Därefter hade vi dubbel matte med vår "sirkka" vikarie :P Haha ja hon påminner duktigt om henne ^^ Vi håller på med polynom, lr förkortning av uttryck som jag skulle säga :)

Var vrålhungrig och men sen var det ju lunch som tur var :D Vi fick apelsinfisk, var lite skeptisk först men det smakade hyvä (Y) :)
Sen hade vi It, nicenice, sen psykologi och infotimme :) Dom börjar redan stressa med studentprov o vart vi ska söka efter lusse!! :O My God lugna ner er ^^ haha ja sen hade vi dubbel hissa :P

måste säga att det nog aldrig varit lätt att vara jude i vår värld.

1. de var väl slavar i egypten? , nått sånt iaf
2. På medeltiden anklagades de för att ha ställt till med digerdöden o blev brända på bål!
3. Hitler dödade 6 miljoner av dem.

Inte lätt som sagt, på hissan fick vi också reda på vad vi sku läsa till provet o sånt. Usch snart är provperioden här :S lite nervös är jag nog :S

Efter skolan gick jag o julia till bussplan :), jag satt bredvid elin, trevligt :) Sen steg både jag o Åsa av i tosarby och gick hem. Det är en sträcka på 2,3 km typ! Duktiga vi är :D haha hon skrämde mig duktigt när hon berättade att hon i första hissakursen på provet hade behövt skriva 10 sidor :O OMG! hehehe nån som vill skriva mitt prov? (A)

Kom iaf hem där lite över 5 , åt middag, läste tidningen, städa undan lite och sen spelade jag en stund innan mammas gäster kom. Ikväll var det marthamöte hos oss ^^ de är enkelt sagt en samling kvinnor från västra sund som samlas, fikar, snackar skit osv ^^ haha fast idag var det mest planering av deras musikalresa. Överhörde lite när jag var ner till köket en sväng :)

annars gick kvällen fort :O Nu är den redan 10 och jag har inte hunnit med så mkt ^^ Men skall renskriva lite psykologi o sen sängen :) Sovmorgon imorgon och pappa ska möte Sören 8 så han skjussar miig & cykeln så jag kan cykla hem sen :D

Mitt schema imorgon: 09.45 = dubbel IT

                                        11.20 = lunch

                                         11.50= psykologi

                                       12.40 = SLUTAR :D


Jag gillar onsdagar ;D


Nu sova då,hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0