Åka bil med jeffe, djurvik dagen lång o nu nästan död -.- , 7 september

Tjeeena :) haha

Dagen började än en gång denna helg alldeles för tidigt = 8.15 orkade jag stiga upp. Klädde på mig, packade grejjer (glömde of course notställ eftersom jag var trött -.-) åt frukost och sen skjussa mamma mig till jeffe :)

Japp jag åkte med henne till Djurvik och jag kom fram hel ;D haha nej skämt o sida jeffe kan köra riktigt bra (y) :)

Började kl. 9 med spel med Legandia + Alandia och vi spelade en suite, följt av cancan, och några andra kända låtar :) Vi spelade först från 9-10.30. Sen från 10.45-12. (oviktigt jag vet, men jag skriver för att jag själv ska komma ihåg o skriva rätt när jag ska renskriva det till externa kurser häftet så :)

Vid 12 var det lunch, veggo lasagne :S uäk. Det smakar typ löl, lök o liiite morot. Inte  direkt det godaste, sen såg vi på barnkanalen (y) hihi fast det gjorde vi i pausen innan också (A) haha men iaf sen kl 1-14.30 spelade vi tillsammans med Legato också, vi övade stämmor i stor orkester typ. Vi spelade side by side, vem tar hand om hösten, greensleves (stavning :S) och sen var det dags för mellanmål!

Som bestod av: korv med bröd, tårta och chips! alltså jag kan garantera att jag gått upp i vikt denna helg! Förbanna vi bara äter o äter på sånt här ;D Sen hade vi lite fritid o sen mot halv 4 hade vi storspel genom att vi spela upp låtar som vi övat för föräldrar typ.

Därefter var lägret slut och slut var även åtminstonde jag o jeffe ^^ Jag åkte hem med Gunilla och var hemma 5. Var förbannat trött så jag satte mig vid tvn där brorsan satt o kolla på en film. mitt liv som popstjärna, har sett den förut så jag fatta direkt vad den handla om o den var nog helt ok :) Låten de sjöng i slutet var också fin fast lite väl upprepande men början av den är fin :)  

Nån som har sett den? Har glömt hur den börjar så vill gärna veta det för att få helhetsbegrepp igen ^^

Sen middag, (fast jag var skitmätt så åt jättelite) sen försök till plugg men halvt misslyckat, sen gjorde jag iaf matteläxa (y) kollade skolamejlen, bdb osv. Efter jag chattat en stund hoppade jag sen i duschen o nu är kl 22 och jag är klar för att sova! (trött o slut som jag är) Börjar 8 imorgon! jippie! o jag har inte haft ork till att läsa på psy o hi lr jo lite hi men bara lite.Äh det är morgondagens bekymmer ^^

Imorgon är det måndag, jag har träning o det är exakt 1 vecka tills jag o ina kan åka o kolla på lägenheten o sen flytta in så småningom :D Nu mina kära läsare ska jag krypa till kojs efter en rätt lärorik & kul helg som sugit musten ur mig!

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0