Ah ljuvliga morgon, prov, biljard & tv, 16 september

Ah, visst jag försov mig en tio minuter denna morgon men det gjorde inget o gud vad härligt det var att få stiga upp och känna sig utvilad :D Det finns inte mkt som överträffar en sådan bra start på dagen :) Steg alltså upp halv 8 o åkte med mamma till ghs för att ta bussen därifrån :)

Träffade catherine som hastigast utanför skolan också (y) :D <3

När jag kom till skolan stötte jag nästan direkt på nette o julia o vi gick direkt till datasalen för att mentalt förbereda oss ^^ haha, nå sen kom resten av klassen o tillsist Dan. Första delen av provet var teoretisk, alltså vi skrev på papper o den gick väl rätt bra tror jag :), sen worddelen gick nog också rätt bra (Y) o sista internet delen fick jag, maria o julia damp på ^^ satan att man inte ska hitta vad en ½ års prenumeration av kalle anka kostar :O Och att det inte ens står på deras hemsida är mkt dåligt!!

Hittade det tillslut iaf ;D

Var klar vid halv 11, gick till skåpet med nette, gick ner o träffa basse. Sen upp och träffade maria o julia o sen kom marie och vi gick o åt lunch :)

Det var väldigt tyst o lugnt vid maten (Y) o vi joinade robin som satt o såg så ensam ut :), sen kom även robin p o sen när de gick kom katja :)

Nej jag skrev inte fel namn, både heter robin. Jag har kommit fram till att årets killnamn i årgången -92 måste vara robin!
För det första går det 2 i min klass!, en till på lusse i en av mina paralellklasser, en på ettan i vård, o en kille som gick i min lågstadieklass heter också robin! Populärt lr? :) Så, nu fick jag det sagt :P
Nån som är av annan åsikt? Kommentera gärna :D

Efter lunchen gick vi ner på stan, köpte godis (inte jag dock, försöker va lite nyttig ^^, lr så kan de ha att göra med att jag inte hade nå mkt pengar med mig men, jag tror blint på de första ^^) sen var vi runt o kolla i några butiker och sen följde jag med de andra tillbaka upp mot skolan o sen gick jag till lägenheten :)

Jag slutade ju efter provet (y) okej det gjorde anton också men ändå ;D Gick alltså o inspekterade lägenheten o nja, inte överdrivet bra tkr jag att dom hade städat men,. måste dit imorgon igen o då kmr ina med :D <3

Tog sedan 13.05 hem och gick sen från hållplatsen o var hemma ca kvart över 2, åt, läste tidningen etc. Sen satte jag på datorn o då gick tiden snabbt ^^

Vips så var det middag o jag hade inte pluggat nått på psykologin :O Hehe (A) Sen vid kvart över 5 körde jag till godby center för att träffa sonja o mickis :), vi pratade o sen åkte sonja och vi stanna kvar o gjorde affischer ^^ o sen spelade vi biljard ;D Tusan de va länge sen :O Åh vad det är kul :) Love it! :D

Jag kom hem vid halv 9 sen, satte på datorn, chatta lite o sen kollade jag på IDOL följt av Maria Värn, Främmande fågel. Jättebra serie!, okej det var bara första programmet idag men ändå :) Lätt att jag ska följa den (y) Synd bara att jag hehe har prov nästa onsdag också men måste plugga mkt på förhand bara (y) :)

Nu är klockan 20 över 11 och jag ska börja dra mig mot sängen, jag börjar först 12.50 imorgon, men ska träffa selinda 20 före o förhoppningsvis också jenny så att jag får tillbaks mitt hissahäfte :)

Jag har bara gympa imorgon, det känns ju lite onödigt att åka in för de men., det är iaf klasskamp så hoppas de blir kul :D

Sen ska jag ju träffa ina också så ;D <3

Nu säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mickis

haha, å jag vann biljarden :D

men det var iallafall en rolig kväll där :)

2008-09-17 @ 19:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0