verkligen speciell dag :)

9 juli

Idag var verkligen en speciell dag :), men för att inte hoppa händelserna i förväg så såg min dag ut såhär:

Jag vaknade först vid 11 tiden men var för trött för att orka stiga upp ^^
somnade alltså om och vaknade sen vid halv 1 :O
steg då alltså upp, åt frukost, packa upp lite för att sedan sätta mig vid datorn, dags att lägga till folks msn adresser :) , och försöka lära mig facebook ^^ är inte riktigt haj på det än :P

sen iaf blev jag sittande tills min kära nya vän Jensku från Mikkeli sa att klockan var 16 och att hon måsta gå, jag bara shit :O what :O och insåg alltså att jag inte gjort nått alls. Det blev alltså att snabbt säga hej då till alla, hoppa i duschen, ja jag hittade ju inga saker så klockan hann bli halv 5.
Vid 5 sen hade jag duschat och började göra mig iordning, vid halv 6 kunde jag i lugn och ro plocka undan lite i mitt rum (ifall mamma skulle få för sig att visa mitt rum för gästerna)

Jo sen sent om sider vid halv 7 kom då våra matgäster, mammas kusiner Maria & Affa (Alf-Erk tror jag han heter), och Affas fru Paula.

Vi började äta och vid halv 8 var det dags för efterrätt men då valde jag och mina syskon att avstå och istället gå och uppvakta åsa som fyller år idag (y). Åsa är vår kusin som fyllde 17 denna dag :)
På kalaset var som vanligt släkten, farmor, farbror med ena dottern och fru, åsas morbröder (hon har ett helt fotbollslag xD ), göstas folket, olle och benita + faster ulrika och ted och Casper :).
Efter några timmars prat, skratt och tårta och en del av gästerna åkt tänkte jag att ja sku gå och titta på åsas presenter. Just som jag stod där knackade någon mig på axeln o sa mitt namn, dumma jag tänkte ju inte mera så stod kvar xD sen kalla min kusin ted på mig och jag reagera (y). Så jag gick till hallen och där stod han o Ulrika med Casper i famnen och frågade om jag ville bli gudmor til honom :O :D:D:D:D:D det går inte att beskriva hur glad jag blev, såklart så kan jag aldrig visa det, måste säga att jag blev duktigt chockad, förvånad och överväldigad :D
Varför? här kmr listan:
1. Jag känner inte min kusin så bra, han är över 30, jag är 16
2. Dom bor i Sundbyberg, jag på Åland.
3. Jag är näst yngst av kusinskaran på Teds mammas sida, vi är 10  kusiner, 7 tjejer jag är yngst.
Okej jag kommer inte på fler orsaker men ni kanske fattar att jag blev chockad :O men också glad såklart :) jag ska bli gudmor :D
Nu måste jag bara komma på nått att göra på dopet, hehe tips? :)
Sen iaf åkte de hem och vi gick rätt fort efteråt. Väl hemma satt jag mig vid datorn och fick reda på att Elin också fyller denna dag, samt tvillingarna Sandström! + att vår hund tydligen fyller 8 idag också :O haha :)
Stort GRATTIS till er allihop :)

hoppas alla fått fina prestenter men jag slår er idag, för jag har fått ett gudbarn :)


Jag skall snart närmare bestämt den 23 augusti bli gudmor till denna lilla varelse :)

Detta är då Casper som är född den 13.5.08 :)
jag skall bli gudmor till honom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0