Välkommen till min nya blogg!

Första inlägget, kors i taket! :)


Jo nu damer och herrar har jag startat en blogg :), jo jag Hanna Beatrice Lindholm som inte skulle göra det. Jag skulle inte heller för den delen gå med i Facebook men japp det gjorde jag iförrgår. Kors i taket! Hahha ja men jag måste också då kanske berätta varför, varför just nu!?!?. Jo såhär ligger det till. Den 7 juli, alltså iförrgår kom jag hem från en otroligt underbar 3veckors lång språkresa jag varit på :D. Dag 1 fick jag ett armband med texten "have the time of your life" och jag minns att jag tänkte, jo men eller hur. Så kul kommer det nog inte bli. Men nej vad jag hade fel!, jag har haft en time of my life resa, verkligen!! Och nu för att hålla kontakten med alla nya underbara människor jag lärt känna har jag skaffat facebook. Och under resan för att inte glömma bort vad jag gjort skrev jag dagbok faktiskt (y). Senast jag gjorde det måste ha varit i lågstadiet någongång antar jag :P. Så därför har jag nu startat en blogg för att kunna "skriva av mej" berätta för vänner långt bort vad jag gjort (ja då borde jag väl egentligen skriva på engelska men) och för att själv om några år kanske gå tillbaka och kunna läsa om vad jag gjorde just idag, den 9 juli. Har därför tänkt lägga in vad jag skrivit under resan :). Nej shit är klockan redan 4 :O. Okej till sanningen hör att jag steg upp halv 1 xD men ändå :).

Ha det bra allihop som hittar till min nya blogg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0