Soft söndag & resplaner

Är du en dålig planerare? Ja jag är iaf. Hehe 22.00 skulle jag senast vara isäng, nu är klockan 23.10. heh :)

Menmen, iaf så började denna dag för mig så sent som 13.oo vaknade först då :O Vet inte senast jag sovit så länge :P Men det är bara bra nu eftersom jag högst får 6h sömn i natt så. Jag steg alltså upp vid 1, gick ner och åt frukost och började lite smått packa. Shit vad dagen gick fort! Innan jag visste ordet av var klockan redan 5 och dags för middag. Tjaa, det kan ju ha att göra med att jag satt vid datorn en del också (A) Efter maten gav jag kattorna mat och sedan gick jag o lade mig och sola på studsmattan och en stund senare joinade brorsan.

Vi låg där och lyssnade på musik från brorsan tele. Helt underbar lugn stund :) Sen tröttna dock brorsan och vi hoppade istället en stund och när klockan började närma sig halv 7 gick jag in och packade igen. Var i princip klar vid halv 9 och gick då och satte mig vid familjens dator för att överföra bilder. 2 timmar senare var jag klar. Usch vad vår dator blivit trög... Iaf så överförde jag alla rockoff bilder samt Torquay och övriga sommarbilder till cd-skivor (back-up ifall datorn skulle rasa :)) Men tyvärr kan jag inte bjuda på några bilder nu för morsan är på datorn och rätt irriterad på mig (A) Så ni får nöja er med 3dagars update istället :)

Jo så här ser det ut:

-Måndag morgon (imorgon)  åker vi med halv 8 färjan till Kapellskär. Därifrån buss in till Stockholm.

Från stockholm tar vi sedan tåg till Malmö där vi stannar tills natttåget till Berlin går (vi sover på tåget).

Från Berlin sen tar vi ett tåg till Bern = största målet :) Där möter vi de andra och stannar tills lördagen då de far hem och vi tar natttåget till Rotterdam Nederländerna.

Vi kommer dit på morgonen och stannar hela dagen och sover där för att sedan morgonen efter ta tåget till Stockholm igen och därifrån buss till Kapellskär (lr ett stopp i Sundbyberg, de vill jag men vet inte om vi kan :)) Sen förmiddagsbåten hem och väntas vara hemma någon gång på eftermiddagen lagom till middag antar jag :D

Japp så är det tänkt :D Så kommer inte kunna skriva nu men skall försöka skriva förhand och sedan lägga in det (ja ska lägga in resdagboken från Torquay, snart (A)) :)

Nej nu är klockan halv 12 och jag skall upp kl 6! :O Lovely :D

Kommentera gärna och ha det bra på Åland, Sverige, Finland lr var ni nu befinner er :) Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0