tidsfördriv & telefonsvarare

1:a pris går till Hanna, världsmästare i att slösa bort tid! haha ja de är nog jag de xD hahah ojoj. Jo jag sa ju att jag skulle gå o sova tidigt idag (jo jag vet att jag nojsar om det men jag borde faktiskt göra de så)

Orsak: jag blev att läsa Naomis blogg om resan (ja vi va ju på samma så) :) bra skrivet! (ifall du läser min xD)
Det började iaf bra och jag vek ihop en massa kläder och har nu (nästan iaf) packat klart. Ska väl kolla igen allt för säkerhetsskull också :)

Sen vid 9 tiden ringde jag min kusin Ted & Ulrika, ja ringde hem ti dem så. Men fick bara prata med telefonsvararen. Och eh jag tkr inte om telefonsvarare men sa iaf att jag ringt o blablabla. ja jag blir alltid så stressad när jag pratar ti svarare så jag bara säger en massa, snabbt också. Menmen, ja sa iaf att ja sku jobba men att dom kunde ringa när de passa iaf :)

Då var klockan alltså 9 och jag tyckte att de va helt otroligt att jag hunnit med allt. Detalj jag hade tänkt spela o alltså öva inför Schweiz också men surprise så glömde jag de. Nu är klockan kvar över 22 och nu ska jag packa det sista och soova!

Blir att stiga upp vid 8 tiden imorgon så. Ska hämta Mickis vid kvart över 9 och sen till lemböte! :)

Jupp så blir inga nya inlägg förrän torsdag då kanske :P

Ha de bra!

Kom på att jag inte satt in en enda bild på min systerdotter (som jag i och för sig inte träffar nå ofta längre =() ja de har sina orsaker. Men iaf så tänker jag göra de nu för jag saknar henne mkt!!! :/ <3


Kanske inte bäst bakrunden på bilden men iaf så tittar tilda (för en gångs skull xD) in i kameran :) <3
älskar denna tjej <3

Btw så håller jag på och lyssnar slut på en sång som heter "det gåtfulla folket" hörde den senast på Sigrids (en av mina kusiner barn) dop och ja då förknippar jag den med dop och eftersom jag snart ska på dop igen så har jag börjat lyssna på den helt enkelt :)

tur att jag ska bort i några dagar, ojoj men vill nån nått är det bara att slå en signal :D

Tjadå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0