Slutet gott allting gott! :)

Jo nu är det ju såhär att det mesta småsaker man är arg på, den korta känslan av ilska går bort rätt snabbt kan jag säga. Visst det är klart jag blev förbannad på farsan, varför? för att han inte lyssnade på vad jag sa förståss. Menmen, jag tog en dusch, satt här och funderade på allt möjligt ett tag.

Sen kom brorsan och var uttråkad och undrade ifall jag visste om de kom nått bra på tv. Hah han fråga ju fel person iaf xD. Efter en snabb koll i tidningen och kommit fram till alternativen var Minnenas television, nått sommarkryss med lottodragning lr långt påbörjade filmer/serier så bestämde vi oss för att se en film. Det blev jönssonligan på Mallorca.



Haha ojoj jag måste säga att jag diggar deras stil ;) spec. Dynamit Harry haha dom är så klantiga o tövliga så man kan inte annat än skratta xD hahhahaha för er som inte sett den ( jag har nog sett den 5ggr säkert) Se den! jag garanterar skratt :) ja så mkt vettigt gjorde jag ikväll ;) Iaf så kom jag ihåg att raka benen (y).

Nej nu sku jag va duktig o komma isäng för 00.00 en kväll! hehe för på måndag är det jobb som gäller! :P

take care!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0