Simma, sola & pannkaka, 20 juli

Yes äntligen sovmorgon. Sov till 12 då pappa kom och tyckte att det var dags att jag steg upp :P Så jo jag steg upp, åt frukost och sen gick jag ut till resten av familjen som är hemma, dvs syster, bror och pappa. Vi satt o snacka om va vi sku göra idag och bestämde oss för att gå och simma.

Så det gjorde vi :) Första gången jag simma hemma iår (y) och jag var i före bror o syster. Pappa dök i först ^^ Jag simma faktiskt några ggr fram och tillbaka till Axelssons båtplats och äldsta farbrors bojj och sen gick jag upp. Pappa tippa på att det var 18-19 grader så i början var det kallt men sen blev det varmt :)

Sen gick pappa upp och vi andra stanna och sola en timme typ. Vid halv 4 sen gick vi upp och åt pannkaka som pappa lagat. Nu sitter jag här och snackar med Ingrid på msn och ska snart hoppa i duschen och sen äta middag och efter det blir det väl att ta bussen till stan eftersom min syster inte ska köra ikväll (A) :P

Jo och idag fyller Linus 17år och jag kom ihåg att messa honom (y) :D haha GRATTIS LINUS nästa år gäller de ;P

ha de bra, hejsvejs! Hör av er om ni ska ti stan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0