Rockoff :), 20 juli

Ja eftersom min syster bestämt sig för att inte köra ikväll tog vi bussen till stan istället. Väl inne istan gick vi till Hesburger & jag o brorsan köpte milkshake. Sen kom Emma och vi gick och träffa Ina & Jimmy ;D Ingen av oss hade riktigt koll på när artisterna sku börja så vid lite för 8 gick vi in på området. Träffa Linus o snacka med honom sen satt vi och snacka och vid kvar över 8 gick vi o ställde oss framför scenen bara för att få stå och vänta där 1h.

Men måste nog säga att det var det värt :) Brolle va bra, jag gillar hans röst. haha första gången jag var på rockoff gick jag själv och var på just Brolle. Han spela flera gamla låtar han hade spelat då för 6år sen men va gjorde de? ingenting,låtarna är ju bra så :D Vi stod där hela konserten (bilder kmr senare) och sen gick vi till select och köpte läsk. Då åkte Emma hem och vi andra gick tillbaka in mot stan. Vi lämna Jimmy med 2 tjejer ;) och gick och satte oss och snacka. Sen kom Jimmy tillbaka och strax efter åkte han hem. Då gick jag & Ina till Bp och vänta på hennes skjuss sen åkte hon och just då kom min bror & syster. Vi tog sundsbussen hem och var väl hemma vid lite över 1.

     


       





det var en trevlig kväll (y) :D

(mer bilder kmr så småningom upp på bdb = HannaBeatrice)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0