Regn,regn och åter ösregn...

Japp bara för att jag bestämt mig för att vara lite positiv nu då efter jag skrivit ner hur allt var så måste det ju såklart börja ösregna!! suck, men regn är ju bra för bönderna, mammas blommor, våra jordgubbar osv :) haha jo regn är nog bra. Fast vår studsmatta har inget skydd -.- menmen :P


Nu ska jag iaf snart gå o sova :) heh men klockan är ju bara halv 11 än så :P


Imorgon ska jag:


1. Stiga upp någorlunda tidigt!

2. Städa mitt rum

3. Ringa Ulrica & Ted och disskutera dopet :)

4. Tvätta, hänga upp tvätt, stryka och börja packa inför jobbet :P


Oj jag har fått dille på listor nu, hehe men iaf dessa punkter skall jag iaf genomföra imorgon! ja nu har jag ju sagt att ja ska de iaf,. Nej nu är början på mitt nya liv (igen)


Jag skall göra det jag måste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0