Minikalas & stan, 19 juli

Idag steg jag upp vid halv 10 för att hinna säga hej då till Nadine & Florian. Sedan åt jag frukost och så tog vi ut kattorna en stund :) Sen satte jag mig vid datorn och vid 13 gick jag och svante till farmor. Där var Mona och hon tyckte att vi va på minikalas hah nå dagen efter kalas kan ju misstolkas så jag håller mig till ordet minikalas :)

haha iaf så åt vi bullar, kakor, tårta och sen glass också :) trevligt,trevligt :P
Vi va där tills 15 ungefär och sen gick vi hem.

Väl hemma satte jag mig vid datorn o då ringde malin så snacka med henne en stund :). Sen hoppa jag i duschen och just när jag kom upp till rummet igen så ringde telefonen igen. Denna gång var det Ina :) <3. Vi snacka och bestämde att vi sku åka in ti stan med hennes föräldrar nått efter middan :)


Jag åt middag och sen skjussa pappa & sofi mig och svante till nya busshållplatsen eftersom de skulle på teater till vårdö med Emma, Günter & Christina och se "Kvinnorna på Erkas" tror jag den hette.


Iaf så var vi i tid till busshållplatsen så fick vänta en stund, och sen en lång stund eftersom bussen var ca 15 min sen och när den väl kom var den smockad :O En salig blandning av turister, ungdomar, barn, vuxna var med :) Haha första gången jag åkte med en så full buss hemifrån iaf :P. I godby steg Simone på och hon berätta att hon kommit på skolan i Åre så hon ska flytta :/ men kul att du kom in iaf :D <3. Jag steg av hos Malin och prata lite med henne och sen när deras middagsgäster kom gick jag ner till centrum & vänta en liten stund och sen ringde Ina och sa att de var påväg :)


Vi åkte via Malin & hämta henne och sen direkt till stan :)

Kom väl in vid halv 8 tror jag och då träffa vi Lina & Cim :P Sen gick vi till Robert's coffee och köpte "slush" lr va de nu hette :) Sen via ett stånd lr ja en vagn där en gubbe stod och sålde munkar så köpte de också :)

Efter det gick vi runt lite, satt i stadshusparken en stund o sen till esplanaden också. Sen ringde malin sin morsa och vi gick till sjökvarteret för att träffa henne. När vi kom dit stötte vi på Rasmus & Cissie :) <3. Malin fick sina pengar och sen gick vi via Select tillbaka in till stan.

En stund senare ringde Robin så vi gick och träffa honom, Benjamin och en till jag inte vet vad heter ;P
Vi gick till fredsparken och satt där och snacka typ. Sen kom en till av deras vänner som heter Marcus tror jag.
Vet inte hur länge vi var där men till sen sluta musiken så det betydde att klockan var 00.00. Just efter det messa syrran och vi gick till select och sen kom hon dit och hämta mig.

Vi skjussa hem Ronny och sen åkte vi hem. När vi kom hem ringde Fredrik så jag snacka med honom och sen somna jag :)


Farmor & Farfar (saknar farfar :/ <3)
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0