Just me and the boys :)

Lördag förmiddag 12 juli :)




Jo igår kväll åkte mamma & Sofi till Kaustby på festival. Sofi kommer hem på torsdag och mamma någon gång senare för hon skulle åka till mormor efteråt. Så nej det blir inte för mej att åka till mormor isommar. Kanske på höstlovet istället :)

Måste erkänna att det blev otroligt lugnt, haha ja faktiskt. Imorse vakna jag kvart i 11 av pappa dock men jag var nog redan vaken så va nere vid 11. Jag och brorsan åt frukost medan pappa lyssnade på melodikrysset, haha men han behövde hjälp av oss hela tiden ;D. Haha sen tyckte iaf pappa att han och Svante skulle fara ner till Askvik och jobba idag igen men jag behövde inte följa med bara jag hängde upp tvätten och plockade jordgubbar. Sooft (y) :D

Ja ojoj mamma som är så orolig när hon far, hon skulle bara veta hur bra allt fungerar fast hon inte säger till om sakerna 711 ggr ungefär ;P Nej nu ska jag ta itu med mina sysslor och sen blir jag väl ute ett tag! Yes solen skiner idag :D

Nu just ringde hemtelefonen och vid den här tiden en lördags förmiddag vet man i detta huset vem som ringer. Min kära gammelfaster Borghill allmänt känd som Bolla på Åland. Ja så nu har jag varit snäll och pratat med henne också, hon ringer förståss för att få reda på svar till "krysset" som hon kallar det. Ja men vad gör man inte för en gammal snart 90år minst gammal öhm nej äldre släkting :) haha


Nej nu ut och göra någge vettigt, vad händer ikväll då? nej jag far inte till Lillängen som det var tänkt så förslag?? :)

tjingeling :P


Blomman fick jag i en bukett på avslutningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0