I'm back!

Ja idag är det den 7 juli och idag kom jag hem, sov på Skycity på arlanda och steg upp vid 7 och tog 10 färjan hem. Det första jag lade märke till att bilarna här kör ju på fel sida :O haha har man varit i England i 3 veckor så känns de så, på tal om England så för er som inte vet kan jag berätta att jag verkligen varit på en time of my life resa och jag saknar alla människor och staden. Men inte maten, jag har definitivt tröttnat på chips och pommes frites och pizza med för den delen :P Nu ska jag äta nyttigt (Y) :) (försöka iaf) (A)


8 juli


För övrigt så har jag inte haft en enda sovmorgon de 3 senaste veckorna så idag skulle jag då äntligen soooova, men nejnej då ringer maalin och väcker mig runt halv 11. Men hon är förlåten :) Har ju inte sett henne på 3 veckor ju :O. Så efter frukost vid 11 och lite plock med allt möjligt kom malin hit :D Åh va kul det va att träffa henne igen :) <3. Vi satt och snacka hur länge som helst och sen bestämde vi oss för att åka till godby så vid halv 2 kom hennes mamma och hämta oss. Vi åkte till malins pappa, sen kom julle och vi gick ner till mattssons. Jag köpte milkshake, mmm jättegott :D
Sen gick vi först till malins pappa för att hämta grejjer och sen vidare till malins mamma och kolla på filmen Festival. Hade nog sett den men den va bra :), lr ja vid halv 5 kom malins pappa och hämta oss och vi for in ti stan på träning men jag fick inte va me för jag är förkyld :/. Men iaf så var Ida Hilden där med Fanny så jag hade någon att prata med :)

Sen åkte vi ti grillen och köpte mat och sen till malin och kolla klart på filmen. Senare ringde Elina och hon kom och vi åkte in till stan och träffa Anki och Micke först, sen en massa andra bl.a. Majiz och Luan :) så söta tisammans :D Vi va först vid garaget, sen till bp, garaget, select, bp, select ja en massa rännande., Vid select sista gången kom Ricki, Holgi, Blatte m.fl som nog var inne på fest dag 2,3 kanske :P

Vid kvart över 11 ungefär åkte vi hem till malin och sen kom mamma efter mig. Det känns både kul, skönt och härligt att vara tillbaka, men samtidigt sorligt och saknaden är redan enorm :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0