duktiga Hanna (A)

Yes nu har jag varit duktig och uppdaterat min blogg (y) riktigt stolt känner jag mig faktiskt :P hehe iallafall så borde jag just nu ligga och sova istället för att sitta här, surprise :D naaaaaat.

Nåja lite över 4 kom Lasse, Ulla och Erika och vi åt middag, stekta biffar. Riktigt gott :), bra pappa (y) :D haha sen till efterrätt hade mamma och sofi lagat cheesecake fast utan digestive kex och satt färdigt iskålar med jordgubbar på. Suveränt gott :D Tog dock inga bilder eftersom,
 
1. Jag är lat.
 2. Jag har ju fortfarande inte överfört England bilderna (vilket relaterar till punkt 1, lat.,)


ja så att, sen var det tid för pappa att ge sig iväg på rullskidstävling i Haga och vi andra drack kaffe och åt tårta :) Sen bestämde mamma & Ulla att fara o vandra till Kastelholm, Erika och Lasse skulle cykla dit och sen springa. Så dom gav sig iväg. Vi resterande plockade undan och sen tog vi det lugnt och nu just, lr ja för ½ timme sen sluta vi se på film.


Vi såg på the break-up som jag köpte i london, vilken besvikelse, nej jag rekommenderar er inte att se den. Andra filmer jag kan rekommendera är:

1. Freedom writers, den går verkligen in i hjärtat.
2. Perfect man, ja lite "klycha" över den men riktigt bra tkr jag som annars hatar tjejfilmer man kan räkna ut slutet på.
3. Sex and the city: get carried away, absolut ett måste för alla som gillar sex and the city men också för andra eftersom det är mer än bara sex i filmen, jag lovar.
4. Pay it forward, också verkligen gripande film.
5. A beautiful mind, filmen låter dej se hur det är att vara schizofren. Den är verklighetsbaserad och ja, se den!

Filmer värda att se :D
Dessa filmer är värda att se! Köp/hyr/låna dem idag :D haha värsta reklamen ^^


Nu är det hög tid för mej att gå och sova, klockan slog just 1 och jag som skulle gå o sova tidigt, smidigt Hanna! Imorgon är det 60års kalas och ringa Ulrika och disskutera dopet som gäller :) Ha de bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0