det går åt helvete iallafall....

det går åt helvete iallfall, tralalal ja ni vet den låten? nått me paris o hamnar i hudiksvall tror jag den går. Iaf så är det så det går me min blogg. Jag skulle ju vara duktig och skriva minst en gång om dagen, jo jag skrev igår o idag men jag hade ju tänkt lägga in från i måndags? ja de gick ju åt helvete. strunt samma, tur att man kunde spara dett som utkast och skriva de andra dagarna först :)

idag är det iaf torsdagen den 10 juli, vilket är Ulricas och vår hunds födelsedag! grattisgrattis :D
jag steg upp vid 11 tiden och gick ner och åt frukost, japp sist som vanligt :P men inte får man lugn o ro för de inte.. nejnej absolut inte! Morsan kom direkt och tyckte jag skulle skynda mig ut o hjälpa pappa och måla husgrunden. Sagt och gjort så drog jag mig ut och målade i 2h, men tiden gick rätt fort faktiskt :) satt o disskutera med min far om ditt o datt så :)

Sen hoppa jag studsmatta med min bror ett tag och sen gick vi in och sku äta lite så jag passade på att ge presenterna jag köpte i england :). Borsan fick en polkagrisklubba och en man united halsduk, syrran ett chokladljus, polkagrisklubba, bokmärke & blommig skruvmejsel (hon samlar lite smått på de grejjerna), Jo hon fyllde ju år innan jag åkte men hade inte hittat något hemma så handla när jag endå var borta. Mamma fick mangokarameller och pappa en nötstång typ :P. Så vitt jag vet var dom nöjda (y). Sen fick jag sätta mig och vispa tårta tills ikväll, middagsgäster ikväll igen då. Denna gång är det Lasse och Ulla som kommer, deras döttrar är väl antagligen upptagna kan jag tro. Så nu är det hög tid för mej att slänga mig i duschen. För redan kl 16 kommer dom :O och nej jag får inte fara på träning för mamma, är fortfarande lite förkyld så.

tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0